Ønskes kjøpt: Superman & Batman

Ønsker å kjøpe disse til meg selv i julegave om det er et hyggelig forum-medlem i motsatt ende.

Ta kontakt på PM.

Er det Pøbel du er ute etter? Batman & Robin (og Superman?) :slight_smile:

Tipper det er Chevrier

Disse? :sunglasses:

Hmmm. Er det det de heter? :joy:
Da har jeg en superman som kan selges

1 Like

Tipper det er disse:

4 Likes

Rich Simmons

4 Likes

Ser jeg kanskje burde vært mer presis i etterkant.

Det er Chevrier som står på ønskelisten, og det er duoen som azidops her over har lagt ved :blush:

Aner ikke om mrweiwu91 er et hyggelig forummedlem eller ikke, men han selger nå iallefall disse :slight_smile:

https://www.finn.no/134065179

Om det er et hyggelig forummedlem eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, men det bildet er tatt av meg i min egen stue, og jeg solgte ikke disse bildene til noen på den kanten av landet, og heller ikke til i nærheten av den prisen. Legg merke til at prisen er for ett av bildene og ikke begge. Her har vi altså noen som bruker andres bilder og selger et meget dyrt bilde som potensielt ikke finnes. Styr unna vil være mitt råd

1 Like

Takk for feedback og engasjement. Har sett det på Finn og det er uaktuelt og feilpriset i mine øyne enten om det finnes eller ikke. Så ikke aktuelt for meg :slight_smile:

Jeg har disse hengende på veggen, men hadde vel i utgangspunktet tenkt å la de henge der i flere år fremover. Har du sett for deg noe pris?

Send meg gjerne en PM med et tilbud om du vurderer salg. :blush:

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.