Selwyns Sleeves - Tråden

Hedersmannen @Espen plukker opp for meg :slight_smile:

Blir det møte på Blindern idag klokken 19?

Det blir det. I regnvær, tror jeg.

1 Like

@McGraw eller @Tommy_Jensen en av dere som vil stoppe på Sagene på veien fra Blinderen til Løkka/Carl Berner? Alternativt oppbevare 2xA0 til jeg får plukket de opp?

19 er midt i leggetid for barna, så kan bli vanskelig for meg å rekke det.

Bare for ordens skyld… Jeg har registrert tre pers. som skal hente i Eidsvoll, @Witchdoctor, @Kjella, og @Mariusk. Noen flere eller noen jeg har glemt? Jeg må ha melding innen 14 i dag, ellers havner restene på Carl Berner.

@eriklokken Jeg kan godt oppbevare mappene dine :slight_smile:

Topp! Da fanger @McGraw mine 2xA0 mapper @GalleriSundgaarden , så finner jeg de sikkert på Carl Berner! :slight_smile:

@McGraw tar var på mine og @Groms sine mapper også. Takker @GalleriSundgaarden for transport innenriks!

Hvilken parkeringsplass står du på? :slight_smile:

@McGraw kan du oppbevare mine to A0 også? Litt sent å spørre, men forsøker likevel.

@rik2vik Det skal jeg gjøre!

1 Like

Da var restelageret av mapper trygt plassert hos @McGraw. Vi kommer sannsynligvis til å gjøre et nytt stort innkjøp før neste sommer, og vi får se om vi kan få til en dugnad også da.

9 Likes

Ser at 2stk 101x127cm ble i meste laget for min del.
Noen i Stavanger området som har en 81x107cm og et ønske om å bytte med en av mine 101x127cm?

Holla.
Er det noen som har noen gode tips til oppbevaring av A0 mapper?
Så en “pose” bag på jobb her om dagen som hadde A0 størrelse, men sto ikke noe produsent.
tenker noe i denne gata, ikke de store kraftige mapac baggene.

Gjorde et søk på “A0 portfolio”. Fikk overraskende mange treff. Også noen på Ebay.

mulig det bare er meg… men jeg finner ikke noe på eBay. Bortsett fra de store veskene til Mapac som havner på godt over 2000,- Heller ikke på google.
Ser for meg det må finnes en billig variant, jeg er mest ute etter vesken for støvbeskyttelse, ikke for å dra med printene land og strand :slight_smile:

Sorry, søkte på telefonen og fikk treff på ebay billigt her men viser seg at han er tom for A0 :frowning:
Fikk og treff her for 1K men enig det må være en kineser som lager billige kopier!
Skal sende deg en PM når jeg får treff :+1: kunne og tenkt meg noe rimelig.

1 Like

Her er det faktisk en rimelig mappe som kan være aktuell…:thinking:

Supert. Takk.
Skal sjekke ut denne og om jeg finner noen dybdemål.

Holla.
Er det noen som har A0 mapper til overs som dere ønsker å selge?
Jeg trenger noen flere :slight_smile:
*Oslo