Outsidersin : international street art + exhibition sept 3

Hva mener du med “helt for seg selv”? Teknikken til Argus er tøff, men det er vel ikke Argus som “fant opp” denne stilen?!

Nå svarte jeg på Gammel Eriks post hvor det var en lang liste med navn, hvor jeg mener en spesielt skiller seg ut. Om Argus fant opp stensilkunst med geometriske figurer aner jeg ikke. Du kunne kanskje ta deg bryet med å opplyse oss?

Jeg har sikkert vært litt kjapp med å skjære alle på listen over én kam, det var bare for å illustrere et poeng, ikke for å henge ut enkeltkunstnere.

Sklir ut denne tråden…
Jeg slengte jo på et spørsmålstegn bak forrige melding :smile:

What do you guys think? Brand new work from DOLK - “Buffer” first canvas ever produced from his new concept. To be seen at Outsiders In exhibition at Skur2, 3rd September

2 Likes

Jeg ser litt av poenget med livssyklusen til gatekunst, at det blir malt over ute på gaten, men som kunst til å henge opp hjemme på veggen ser jeg ikke helt poenget.

Nå er jo dette første av en hel rekke med utgivelser etter som jeg har forstått, men jeg ville ikke hengt dette opp hjemme. Gjenstår å se om dette blir bra. Foreløpig er ikke jeg helt overbevist.
Men tøft at han prøver noe nytt. Det er det flere som kan trenge… :smile:

A lot more interesting when I finally get a glimpse of 3D behind the buff. Is he (literally) giving all his old work a make over?

2 Likes

More news on the concept coming soon…

2 Likes

Cool. I’m already looking forward to the debate wether or not the new work deserves to be protected by plexi glass.

hahaha… he’d like that discussion I’m sure.

preview; http://issuu.com/reedprojectsgallery/docs/outsidersin_preview

Available for our forum friends now. Please note the price will rise after Sept 13th.
[url=https://flic.kr/p/yjsUgc]

8500kr + 5%

sales@reedprojects.no to reserve.

1 Like

Update : Available for our forum friends now. Please note the price will rise after Sept 13th.

8500kr + 5%

Exclusive prints and originals from some of the world’s leading street and urban contemporary artists including hand finished editions from Martin Whatson, the classic Protester from Dotdotdot, an original handsprayed work from M-City, an incredibly rare photographic work from Martha Cooper and an even rarer handpulled screenprint from the legend that is Futura…plus many more.

sales@reedprojects.no to reserve your copy.

1 Like

Photos from the opening night of OusidersIn at Skur 2 3rd September.
It was an exceptional turnout and a fantastic night to kick off NUART FESTIVAL! Thanks to everyone involved in the show and to all our guests on the opening night who made it one to remember!

9 Likes