Ovalt bilde

Jeg har et ovalt bilde av kunsteren Llewellyn og lurer på om noen har tips til innramming?

Hadde vært fint med en oval ramme, men vil jo ikke klippe i bildet…

Vært hos rammemaker og søkt på Finn uten å bli særlig mye klokere.

1 Like

Hvor holder du til?

Oslo!

Du kan enten ta kontakt med Linn Rammer Inn som ligger i Ski. Hun har høstet inn priser for sitt arbeid med innramming. Ellers kan du alltids besøke @JonasLeborg nede ved rådhuset. Han er også rå på innramming.

1 Like

Ville rammet inn med passepartout som har oval åpning. Meg bekjent er det ingen som lager runde rammer i Norge fra scratch, så da må man til utlandet og betale big bucks.

The circular framing company lager runde rammer på mål og kan sende, men usikker på ovale.

3 Likes

Tenker jeg går for passepartout med oval åpning. Takk for all hjelp!

Gjenspeiler prisene hennes dette, eller er hun innenfor rimelighetens grenser? Har et trykk jeg tenker en ganske omfattende rammejobb som kommer til å koste nok fra før av, men trenger deretter ekspertise.

Du kan å høre med galleri j2, de har en dame som har vunnet NM i innramming. Petra Letson

1 Like

Vis gjerne hvordan resultatet blir! :grin:

Hun er faktisk billigere enn rammemakere i Oslo. Så det er ingenting å si på prisene. Ikke sant @LinnDyret? :slight_smile:

Regner med at det ovale bildet er rammet inn nå, siden dette først ble tatt opp i august i fjor.
Men så er det dette med priser da… Vil man ha kvalitet, ekspertise, kreative løsninger osv, da må man regne med å betale litt mer da. Men jeg har fått høre fra flere kunder at mine priser ikke er så værst. Er ikke blandt de billigste, men ikke blandt de dyreste heller. :money_mouth_face::grimacing:

5 Likes

9 Likes

Råstilig!

Kan jeg spørre hva regningen kom på?

Flott!! Takk som deler :grin::+1:

Husker ikke innrammingsprisen nøyaktig, men var rundt 1200 kr. Selve bildet er ikke stort og kostet nesten ingenting… Men syns det ble et flott resultat!