Pejac - Love letter (Timed edition)

Ahhh. Leste litt fort.

1 Like

Noen som går for denne?

Nope.

Ble glad når jeg først fikk mailen, tenkte det kunne bli min første PEJAC, var noe mindre positiv når jeg så filmklippet og falt helt av lasset når jeg så prisen. :open_mouth:

Klarer ikke å overbevise meg selv at det er verdt prisen for en konvolutt med et mikrotrykk og hvite hansker.
For halve prisen ville jeg være all-in.

Tror jeg heller stikker innom rammeverkstedet på veg hjem i morgen og kjøper en rimelig ferdigramme til denne som trøst :hugs: og skjære ut et passende passepartout
image

3 Likes

Jeg kjøpte en. Kanskje litt FOMO, men jeg liker Pejac så innmari godt, og syns dette var et koselig lite verk.

Jeg skjønner dog veldig godt de som står over også. Hver sin smak.

6 Likes

Synes det er fint at de som liker denne, og Pejac, plukker denne opp.
Det er hele poenget med en slik release.
Det virker som at Pejac selger mange, og det er veldig bra for han og hans fremtid. Det betyr at han har mange dedikerte fans som er villige til å betale for kunsten hans. Veldig spent på å se totalt opplag og hva som faktisk kommer i esken, om det kommer som en plakett eller bare som bakpappen man selv må ramme inn.
Fortsatt noen timer igjen for de som måtte ønske seg en.

3 Likes

Her er mer bilder fra verket;

1 Like

Har på følelsen at det ligger noe fett inni den konvolutten - som trolig ankommer rett rundt julaften…

1 Like

I konvolutten ligger det i alle fall noe enten av metall eller magneter.

2 Likes

Momskrav fra skattevesenet??

7 Likes

Opplag på 470. Jeg gleder meg til å få min :slight_smile:

4 Likes

Flott for Pejac dette. Høyere opplag enn jeg hadde trodd!

Hvor mange her var det som gikk for en, da? Jeg gjorde det hvertfall.

Her kan dere med ekstra dype lommer gå for selve originalen, og støtte en god sak samtidig:

http://subenysuben.com/newsite/product/original-love-letter/

2 Likes

Den gikk for £5150. Brukbar pris må jeg si, men charity er charity. Hadde et lite håp om at Pez´n skulle strekke til, men det holdt ikke helt inn :slight_smile: