Pejac - Meadow

Jeg vurderer å selge min Meadow av Pejac.

Om noen vil starte høstjakta tidlig med en fantastisk kronhjort er muligheten her nå.

Trykket i seg selv er 70 cm x 100 cm
Opplag: 100
Signert og nummerert (lavt nummer)
Coa og kvittering. Kjøpt på release av meg i 2015.
Klassisk og tidløs innramming av Galleri Kollekt v/ @JonasLeborg med skikkelig glass. Har kvittering på dette.

Prisklassen er høy. Bytter er ikke aktuelt, men jeg har ingen hast så om noen er interessert og vil selge unna eventuelt småvilt før handel kan vi gjøre en avtale på det.

20 Likes

For et utrolig fint motiv, må være Pejac’s beste?

Smakfull innramming også.

Lykke til med salget!

2 Likes

Pejac’s beste print helt klart :slight_smile:

1 Like

Takk for det! :slight_smile:

Pejac er rå, blir spennende å følge utviklingen fremover

1 Like

Blir veldig spennende! :wink:

Dette er fortsatt tilgjengelig!
Til info.

Flott trykk. Lykke til med salg.

1 Like

Takk! :slight_smile:

1 Like

Påske B U M P !

God påske! :slight_smile:

Hva er prisen?

1 Like

Send en PM om du er interessert.

:slight_smile:

Jeg er generelt negativ til hemmelighold, men om OP ikke går ut ønsket pris så er det hans beslutning.
For dere som lurer på hva “prisklassen er høy” betyr, så betyr det at dette burde ligge et sted mellom 40 og 55.000,-.

1 Like

Om OP ikke går ut med pris kan man velge og respektere det slik en solid gjeng i dette tilfellet har gjort.

8 Likes

forstår deg meget godt !

1 Like

Du om det.

Pris, størrelse, opplag, trykkmetode og egne bilder av det faktiske bildet som skal selges burde vært obligatorisk i en salgsannonse. Mener nå jeg da.

6 Likes

Vi var vel også enige om å diskutere slike ting i separate tråder, ikke rasere andres salgstråder.

3 Likes

Hvilken glede du har av å bruke tid på dette forstår jeg ikke. Det fremstår for meg helt meningsløst at en som overhode ikke har interesse av trykket skal ta en form for regi og opplyse andre uinteresserte hva han/hun mener trykket er verdt når OP ønsker et privat salg.

Interessenter har tatt kontakt på PM de siste fire ukene og fått hyggelig svar med ønsket pris tilbake. Det er ingen hemmeligheter. Det eneste jeg ikke svarer på er hva jeg har i kikkerten frem til et eventuelt salg. :slight_smile:

Velg heller å vise karakter ved å ønske lykke til med salget når du først har rotet deg inn i en salgstråd du ikke har interesse av.

4 Likes

Jeg har en interesse av dette trykket. Bare ikke ønske om å vise det til folk som deg som ikke ønsker transparens i annonser.

Vis heller litt karakter ved å være åpen og ærlig.

Ønsker en fremtidig kjøper lykke til. Håper det blir en fair pris.