Denne har jeg så lyst på! Hva tror du noe sånt ligger på?
Sepakku
Edition: Signed and numbered edition of 70
Framed Dimensions WxH: 76.5cm x 105cm
Framing: Conservation framed by Mr Frame Man
Price: £12,500
Scattercrow
Year of Release: 2017
Edition: Signed and numbered edition of 80
Framed Dimensions WxH: 116cm x 86cm
Framing: Conservation framed by Mr Frame Man
Price: £9,500
Litt synd eg ikkje kom til bordet før her. Liker stort sett alt av Pejac.
Sjæl ass… Får satse på at noen kanskje må selge billig på grunn av en syyyyyyyyyyyyyyyyyk skattesmell?
Er disse bildene tatt fra et galleri eller hjemme-hos-noen? Synes betongen bak minner mye om et annet stort bilde med social distancing…
og hvor ofte har han shows? innså plutselig at Apnea foregikk i 2021!! skremmende hvor fort tiden går gitt… noen som har insight på hvor og når neste show vil være? Av kjente shows er vel London (2016), Paris (2018?), Berlin (2021)… -flere?
Har begge deler skattesmell på 700k og selger yy billig for 100k!
Din som ligger ute på Finn til 120k?
Nope
Det kan fort være at bildene er tatt i hans atelier. Omgivelsene ligner jo veldig på det samme som på bildene rundt Social D. som du selv påpeker.
Hadde han ikke en utstilling også i NY for ikke mangen årene siden, eller er det kanskje det som planlegges?
Ryktene seie NY i 2024. Blir spennende å se😊
Bildene er fra hans Facebook.
- London (2016),
- Venice (2017),
- Paris (2018?),
- HomeOffice (2020
),
- Berlin (2021)…
Hva tar du for ei resteramme tilpasset postkortet? og sender du?
Ja, ingen problem å få sendt👍 sente deg en pm.
Hvor bred rammelist har dere valgt på postkortene?
Den over er 2x2cm.
Regner med flere kan tenke seg noe lignende. Pris for det oppsettet der, sendt i posten klar for at jeg setter kortet inn selv?
Eg kan alltids lage det, men har anbefalt ett par andre til å kjøpe seg en 25x25cm ramme og gå innom nærmeste rammemaker å få kjøpt ett kunstglass og passepartout.
Eg kan lage og sende for 750,- pluss frakt.