Pejac - The Wall

Jeg tok meg noe frihet her med navnet. Selv kaller han det «Nothing new under the sun».

Nok et herlig verk av Pejac. Dette kunne lett fått plass på veggen i heimen. Eller hva tenker dere?

Hadde vært moro å kombinere den med Victor Ash sin astronaut. :slight_smile:

3 Likes

Pejac er dyktig og bringer noe nytt til “sjangeren” :smiley:

Jeg synes Pejac sine verk har en tendens til å være kjedelige.
Han er flink teknisk og det er pent å se på, men det er kjedelig og PK.

1 Like

5 Likes

Jeg vil ha det på det rene at gateverkene hans ofte er veldig bra. Her synes jeg det passer godt.
Men som en bekjent sa, “His works are dull and dreary”. Synes det stemmer ganske bra for i alle fall printene hans.

To ting som jeg liker med Pejac er det at bildet ofte ikke forestiller det du tror ved første øyekast og at det ikke er sukkersøtt - men så er jo det meste gjort :slight_smile:

1 Like

Det eneste positive med å vente i flere år, til verkene blir altfor dyre, før du går til anskaffelse av en Pejac. Er at du vet at du ikke går lei

Kunne lett hatt denne på veggen. Bare så synd det er så utrolig vanskelig å få tak trykkene hans på slipp. Synes for øvrig at motivene til Pejac er langt mer intresante en trykkene til svært mange andre.

2 Likes

Hvor slippes trykkene til Pejac egentlig?

De fleste på pejac.es
Det siste var lotteri😊

1 Like

Jeg synes det var flott. Spiller det på Trump sin mur for å stoppe innvandrere/aliens?

Dette koster 60 000 pund gjennom Maddox gallery. Bare å kline til… :smile:

Hvor finner du det? :slight_smile: