Pejac waterline 20. til 24. juni

Pokker. Jeg skal på reise i en annen retning. Om ikke skulle jeg gitt dere et tilbud om å dra ned på vegne av kunstveggen-medlemmer for å skrive dere på «listen»/kjøpe lodd. Dere måtte så klart ha vippset meg på forhånd beløpet på lodd, og kanskje en oppfordring om en symbolsk støtte til flybilleten :stuck_out_tongue: For da hadde jeg flydd kun ned for å kjøpe lodd. Ingen andre som melder seg frivillig? :smile:

1 Like

Tycker att systemet är en riktigt bra ide. Dels så slipper man den långa kön som gärna bildas om man har en print-release vid släppet.

Tror också det är större sannolikhet att besökarna kommer utspridda!..
och ja jäkligt synd inte Banksy använde sig av något liknande… Kanske lite större odds men framförallt en jäkla massa pengar till välgörenhet :slight_smile:

Hei!

Utstillingen og åpningen i går var helt rå - utrolig stilige verk med et detaljnivå man sjeldent ser. Alle verkene ble solgt på forhånd, så var ikke mulig å kjøpe i døra nærsagt.

Artig å møte mange nye kunstkjennere også - veldig mange fra UAA som hadde tatt turen over til Paris.

Pejac var der selv også - veldig hyggelig kar som slo av en prat med alle som var der :slight_smile:

Jeg tok en del bilder og noen av dem har jeg lagt ut på IG kontoen min om noen ønsker ta en kikk: https://instagram.com/p/BkQe8gxlPkR/

Synes spesielt de tre store papir-lerretene var imponerende! Så kostet de også 31 000 EUR…

Utstillingen varer fram til søndag - kan absolutt anbefales!

9 Likes

Utstillingen ser helt avsindig ut. Er det noen som har klart å rive til seg en av orginalene? :stuck_out_tongue:

Max (agenten) styrer dette med hard hånd og styrer hans originale verk i retning av større samlere på A-listen. Jeg står på B-listen og får tilbud om originaler fra utstillinger som ikke har vært utsolgt. Sist gang det skjedde var utstillingen i Roma og de hadde også noen få verk som ikke var forhåndssolgt i London.

Hmmm, skulle likt å sett de listene :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Sånne lister er jo ufattelig irriterende når man ikke er på dem selv!! :slight_smile:

Vet ikke hvilken liste jeg står på, men fikk pdf med tilgjengelige bilder. Mange små originaler til 5500eur.

Uten tvil. Kunne tenkt meg et lite innsmett på den A lista. En pils og en boks grovsnus om noen fikser det👍🏻

Mange fikk pdf. Derfra til kjøp er dessverre veldig langt

Dæven. Ser bra ut!

Mailene er begynt å komme ut vinnerene :slight_smile:

Om man får tilslag ser det ut til at man kun har ca 7 timer på å gjennomføre kjøpet, så greit å sjekke mailen framover, lykke til !

https://www.instagram.com/p/BkkPK7cDixK

1 Like

bilde

Nå er stemninga god her.

19 Likes

Rått! Gratulerer!!

Hvor mye kosta trykket?

Nok.

1200 euro pluss nesten 170 i kostnader.

2 Likes

Wow! Gratulerer!

1 Like

Grattis! :+1:t5:

1 Like

bingo!

7 Likes

Var du nede selv å så utstillingen?