Pejac Wound

Hei,

Det dukket opp et Pejac Wound print på finn i dag. Prisen er satt til 35.000

Finner bare en litt eldre tråd her på forumet som beskriver priser over 20k som galskap. Noen som kan si noe om markedsprisen på dette?

Hvis du som eier bildet er her så får du se på dette som markedsføring :wink:

Mvh
Guuz

1 Like

Usikker på riktig pris i dag, men vet at om prisen hadde vært 20.000 så ville vi vel sett F5 tendenser og direkte «sold out» :wink:

Det virker for meg som om flere og flere i utlandet nå har begynt å selge deler av Pejac samlingen sin, mulig toppen er nådd (?).

1 Like

Ikke sikkert den prisen er helt feil - når man ser på siste salg (så langt jeg kan se) på UAA så gikk samme trykk for rundt GBP 4500. Det ligger også et innrammet til salgs der til samme sum as we speak.

Høy pris, men rammen var virkelig flott. Den koster ca 5k vil jeg tro. 30k for trykket tror jeg fort er i nærheten. Blir spennende å se

1 Like

Tilbake i september 2017 ble det diskutert et annet verk av Pejac. Heavy sea. Da mente opp til flere at det burde ligge på 30k+

Wound var å finne på ebay en stund. Til meget høye priser. Lå vel på et sted rundt 45k. Nå virker det til at alt er borte. Uten at det trenger å bety de ble solgt. Og som jeg påpekte ifjor. Ebay er vel ikke akkurat det beste stedet å se på når det kommer til priser. Der er det meste overpriset imo. :slight_smile: Men blir spennende å se på utviklingen. Jeg har en Wound hengende på veggen hjemme å synes jo det er gøy om den stiger til himmels prismessig.

1 Like

Har eskalert fort den Pejac populariteten de siste 3-4 årene – flink med dyp budskap.
Har inntrykk at prisene reflekterer en UAA hype som har nådd toppen… Eller tar jeg feil?

1 Like

Tviler. Trenger dette å hypes? Men vi får se i årene som kommer, gjetter uannsett på at “hypen” fortsetter til neste års utstilling i USA. Så får vi se etter det. Men om den er like vellykket som den i Paris så tror jeg ikke han kommer til å falle i pris med det første.

1 Like

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.