Pøbel Batman og Robin på papp til kostpris!

Hei.

Jeg kjøpte meg dette på release, fikk det levert skadet, og venter nå på erstatningstrykket (tatt kort tid…)

Om det finnes interesse selger jeg det for kostpris når jeg mottar det da det har dukket opp noen andre fristelser i mellomtiden.

Jeg har ikke “kost” foran meg her og nå, men det blir altså pris + frakt + toll (også håper jeg at jeg ikke må sloss med tollvesenet når erstatningstrykket kommer, slik at dette ikke tolles på nytt).

Gi meg en lyd på PM ved interesse!

  • Ser at dette kunne misforstås: Jeg selger et nytt strøkent trykk! Det skadede trykket er sendt tilbake til Japan.

Kost: 5619,-

Regner med denne blir solgt fort, knall mulighet for de som ikke fikk tak i på release!

Kjempe deal! Har denne selv om ikke hadde jeg slått til!

Kan du sende det til meg ?

Heisann! Har fått såpass stor respons, og mange fra området jeg bor i så satser på en “lettvind” handel her når jeg får det levert.

Fikk pappskiva levert i topp stand i dag… Når jeg nå ser den i mint tilstand blir jeg i tvil om jeg vil beholde den eller ikke. Føler jeg ser på en klassisk street piece…

Gir en tilbakemelding til dere jeg har lovet update så snart jet blir enig med meg selv. Prisen vil selvfølgelig fortsatt være kost om det blir salg. :slight_smile:

Har noen et bilde av pappversjonen innrammet?

1 Like

Poster du et bilde av pappskiva :smile:

Denne ble solgt for ett år siden dessverre.

Opsidaisy. Her må man se på datoen ja…:sleeping: ← en som sover i timen

1 Like