Jeg liker denne veldig godt. Da den ble laget leste jeg en plass at den heter “Fiskeren 2014”, tror den er laget i forbindelse med Oljeboring i Lofoten. Bildet viser det gamle bildet av “fiskeren”, bare her ikledd arbeidskjeledress og hjelm som en oljearbeider. Håper denne en dag vil komme som trykk
et rått motiv.
likeveldig godt fiskerstilen + oljearbeiderne til Pøbel !
noen som vet hvor mye påslaget blir for evt kjøper av lerretet ?
altså total pris ?
Tror ikke den kommer mye over 30… Basert på prissettinga på tidligere lerret… Den er jo ikke av de største heller.
Jeg elsker icwt men jeg hadde aldri bladd opp 25-30 lapper for en testspray på en sliten papp kartong tror ikke de som gjorde det representerer flertallet heller. Beklager hvis det støter noen
Tenker mer at man kjøper fra kunstner til en gitt pris, men at markedsverdien er større. Sånn sett kjøper man noe som har en større faktisk verdi enn det som betales.
Det er jo en 1/1 lerrett. Tenker det er en del fra oljen som kunne tenke seg dette.
Heller det enn å bla opp 25-30 lapper for en Lofoten print…spør du meg, men så skjønner jeg ikke hvorfor vi uttaler oss om slikt her inne. Jeg er sikker på at du har kjøpt noe som andre ikke hadde betalt en kr for
Og bildene man kjøper tror jeg man er meget fornøyd med uansett, dersom det var noe man ville ha, og som man tenker aldri skal forlate huset. Selv om andre kanskje ikke ville betalt en kr.
Og jeg mener at vi ikke skal skrive slikt dersom vi er nødt til å skrive på slutten. Beklager hvis det støter noen…
Til de som ble støtt så elsker forøvrig både Lofoten og ICWT, og er villig til å betale en god del for å få de på veggen.
Jeg tror ikke du støter noen:) Nå vet jeg at det kalles “test spray” men det er nå en vanlig edition på papp. Han trengte vel neppe å teste det nærmere 20 ganger. Før i tiden hadde han én slik pappversjon per lerret.
Prøvde meg på et forhåndsbud på 25’ pluss avgifter for noen uker siden. Fikk svar den gang at bud var mottatt, men ikke fått noen tilbakemelding i dag etter auksjon var ferdig…
Eg hadde så sjuuukt lyst på denne! La inn eit forhåndsbud på 40 000. Trudde ikkje budrunden ville gå så høgt, men det gjorde den tydeligvis. For eg vann ikkje… Endte på 45 000,-