Pøbel ICWT

Hva er et godt pris anslag på Pøbel ICWT både blå versjon og den hvite

takk!

Lå enn hvit ute til 12k på finn tidligere i dag. Finner den ikke nå, så ble vel fort solgt. Tyder på at det var i underkant prismessig.

Ble solgt et for 6500.- her for under en mnd siden så 12.000.- underkant høres dramatisk ut

1 Like

De fleste som har blitt solgt har blitt solgt for mellom 7000-10000, så vil si at selger gjorde en bedre deal enn kjøper hvis den gikk for 12 000. Ligger en med ramme ute til 12 000 nå.

Nå opplever jeg at prisene er vesentlig lavere vurdert her på veggen en andre steder men jeg vet om print hvit/blå solgt for 11500,-/18000,-

Skal du kjøpe eller selge ?

Vi har ikke vurdert noe… Jeg sier bare hva jeg har observert, samme gjør @Kamphund

Som en flippernes barmhjertige samaritan solgte jeg en hvit her for 6,5. Samtidig fikk jeg kjøpt Skurkturs CMYK for et par tusenlapper, synes det er hyggelig at man fortsatt kan gjennomføre edruelige transaksjoner på et entusiastforum. Fikk 14 på Finn for en blå, og den lå ute en god stund.

4 Likes

Hei!

Om du er i Kristiansand kan du få kjøpt
Hvit for 5800 med ramme
Blå for 8000 med ramme.

Disse selges på Agder Teater av Galleri BI-Z

Det må jo rett i “gode kjøp” tråden :slight_smile:

2 Likes

Var i kontakt med de rett etter slipp. Fikk først svar at de skulle sjekke opp i hva de fikk inn og så komme tilbake til meg. Sendt flere mail etterpå uten å få svar, så det beste er nok å møte opp direkte.

Hei!
Det er jeg som har utstilliingen i Kristiansand!

Vi er utsolgt for ICWT. Hadde 3 hvite og en blå versjon.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.