Pøbel- lofoten stor og liten

Hei. Hva ligger stor og liten lofoten på i disse dager?
Liten 30-50?
Stor 40-60 ?

Tror en liten ble nylig omsatt for cirka 35k men usikker. Og nei jeg har ikke disse eller har tenkt å kjøpe😊

Jøss, er de så dyre nå. Latterlig!

Hadde antatt midten av 30 tallet for stor.

Kanskje det var en stor. Usikker, sorry.

Så rundt 35 for stor??

Kan vel - objektivt sett - sies å være et fair nivå på stor i dag.
Lot en innrammet stor passere for 34k i fjor.
Men, som for det meste, - markedet bestemmer…

Har registrert en/ei på finn ønsker nærmere 40k for en liten nå…

Ble ikke så klok av dennne tråden…men tusen takk for tilbakemeldingene !!:slight_smile:

Det som synes å være tilfellet er at Pøbels dyreste trykk nå har forbigått Dolks dyreste og flere av Pøbels andre trykk stiger i verdi i motsetning til Dolks.

Artig :slight_smile:

ja det ser slik ut. Er nok en også en del “eksperter” som er overrasket (og irriterte) over prisene på Whatson .Er jo også i mange tilfeller betraktelig dyrere enn dolk…

Digresjon, men dyreste trykket til Dolk ligger fortsatt høyere, da TR brun gikk sist for 45k og Ole school er vel priset til 50k fortsatt?

Lofoten stor ligger på rundt 35-40k, mens liten er 25-30 ref siste omsetninger som jeg kjenner til.

Old School er vel ikke et trykk? Trodde det var original spray på papir?

Den finnes i handfinished ed3 som er handsprayed og i ed20 - som jeg mener er trykk.

«Aerosol Stencil on Archival Paper Edition of 20 NO TWO PRINTS EXACTLY THE SAME.» betyr at de er sprayet på papir med sjablonger. Ergo blir ingen helt like. De 3 er laget på samme måte men er i tillegg hand finished. Ingen av disse 23 er dermed trykk. Det samme gjelder «Ape man» som er laget på samme måte.

Det er helt sant, stensil så tar den på min kappe.

Dog er det kun 2 bilder fra pøbel (sett vekk fra fiskeren) som har høy pris. Resten går for rundt kost og lagring.

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.