Pøbel - Lofoten Stor utgave

Ønskes kjøpt!

Kunstner: Pøbel
Tittel: Lofoten
Opplag: Stor utgave x/65
Størrelse: 62.5x62.5
Innrammet: Ønsker ikke innrammet
Pris: pris blir vi enig om :blush:
Tilstand: Mint
Kun stor utgave som er av interesse!

Lofoten

Noen som har for salg, vurderer salg eller vet om noen som kanskje kunne tenkt seg å selge?

Gjerne send meg en melding :slight_smile:

Hvis noen lurer på hvordan det ble med de andre trykkene jeg har kjøpt, så kommer det en lang oppdatering etterhvert.

EDIT Azidops:
Endret innrammet til “Ønsker ikke innramming”

3 Likes

Innrammet og mint? :face_with_monocle: Skjønner det er vanskelig å være selger…

1 Like

Hvis man er på jakt etter et trykk som er i mint tilstand til ca 100.000kr bør absolutt preferansen, imo, være at trykket ikke er innrammet slik at man slipper å ta det ut av rammen for å få verifisert tilstanden. Bonus blir da i tillegg at man kan velge innramming selv slik at det matcher resten av innredningen etc.

4 Likes

Helt enig!

1 Like

Tenkte det tryggeste var at det kom ferdig innrammet, men du kommer med gode poeng.

Vil du si markedsverdien er 100.000,- på bildet nå?

1 Like

Etter flere gode poeng så er jeg på jakt etter et bilde som ikke er innrammet. Får ikke oppdatert innlegget

Det er vel kanskje mer en tanke om at seriøse selgere av dette trykket dukker sjelden opp og for å riste ned mulige selgere fra trærne må man ofte lokke med penger og tilby en deal de ikke kan si nei til.

Det er mange som ønsker å kjøpe dette trykket og få selgere og dermed er det normalt selgers marked.

Jeg har ikke fulgt med men den siste prisen jeg hørte om for noen år siden var 60k men det er helt sikkert noen her inne som har mer oppdatert MI.

Du kan være heldig å treffe på en selger som trenger penger i morgen for å betale restskatten.

Lykke til :crossed_fingers:t3::blush:

1 Like

Det er superenkelt å ta bilde ut av en ramme og hvis verdien er 100k er det en minimal utgift hos rammemaker

1 Like

Er en på Finn som har en, men usikker på om han vil selge eller ikke. Gav et bud på 80.000,-. Ble solgt en liten utgave for 37500,- for 1-2 uker siden. Sikkert lettere å få tak i.

Ja, det er enkelt å ta ut men ikke enkelt å administrere hvis kjøper sitter i Trondheim mens selger sitter i Vardø og begge parter tar forbehold om tilstand og kjøper krever at prosessen håndteres av en proff rammemaker og at tilstand dokumenteres på en tilfredsstillende måte.

Myyyye enklere med et trykk som ikke er innrammet.

2 Likes

Jada, klart det er enklere. Enda enklere er det om bildet befinner seg i nabohuset og ikke Vardø, men poenget mitt er at det ikke er vanskelig å kontrollere et bilde selv om det er innrammet. Du må uansett stole på selger til en viss grad uavhengig om det er uinrammet eller taes ut av ramme så lenge man ikke kan se trykket selv før sending.

Nå er mange av disse innrammet så det er gjerne ikke så enkelt å få tak i en som aldri har vært innrammet.

3 Likes

Jeg lurer på om det er noen i det hele tatt som ikke er innrammet nå?

2 Likes

Teksten er blitt redigert nå slik at det står ikke innrammet, men dette er ikke et must så lenge selger er villig til å møtes hos et galleri slik at bilde kan bli tatt ut for inspeksjon :slight_smile:

1 Like

Vi får håpe alle henger på vegg :heart_eyes:

3 Likes

Håper at noen ønsker å frigjøre plass fra sin vegg til noe nytt og selge til meg :sweat_smile: Ut fra bildet ditt ser det ut som du kanskje har ett? :smiley:

2 Likes

Liten Bump! Fortsatt på jakt :blush:

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.