Pøbel - Lovers

Haha, wow

Takk for påminnelsen. Jeg hadde fullstendig oversett kvinners kjøpekraft på kunstmarkedet, men har lært nå :slight_smile:

1 Like

Siden jeg hadde tro på dette trykket kjøpte jeg alle jeg kom over de første ukene på eBay.

8 av 10 trykk ble solgt til menn. Om det satt kvinner bak og trakk i trådene og skjøv mennene foran seg er uvisst, og personlig tror jeg kvalitet innen kunst er kjønnsnøytralt :blush:

2 Likes

Var nok mange menn som ville glede sine helsefagarbeidende bedre halvdeler, forståelig nok.

De fleste sykepleiere jeg kjenner er menn :blush:

Motivet er vel nokså balansert med en kvinne og en mann i motivet, så forstår ikke helt hvorfor kunstverket ikke skal være kjønnsnøytralt?

1 Like

Joda, men over 80% er kvinner :slight_smile:
Du hadde uansett rett mtp verdistigningen - grattis med den!

Er vel nettopp derfor den egner seg dårlig som valuta

2 Likes

Noen som er på jakt etter ett piece?

10 Likes

Hva mener du? Gir du den bort, eller hva? Det ser tomt ut ellers hos deg, er du på flyttefot og så lei av å pakke ned ting at du har gått pån, eller…? Trenger at du utdyper, ble usedvanlig nysgjerrig iom at dette ikke er en salgsannonse

2 Likes

Sorry,

3 Likes

:joy: :joy: :joy:
Har noen fortalt deg at du tenker litt for mye?

2 Likes

HAHAHA! Ikke ukjent nei, for mye restkapasitet på kvelden iblant! :rofl::rofl:

1 Like

Hei til forumet,

Kan du vennligst gi meg en omtrentlig verdi for denne OG ED 20 innrammet med museum’s glass ?

Beste ønsker

5 Likes

Lykke til med salget! Trodde dog dette var et «trygt» verk hos jentene også :grin: jeg har heldigvis fått plassere mitt eksemplar på hedersplass stueveggen (også her har vi nettopp bygd ny bolig sammen).

Igjen - lykke til med salg. Flott verk!

1 Like



En av våre kunder som vi gjør en del bygge prosjekt hos har hatt besøk i heimen :heart_eyes:

43 Likes

Kult!

2 Likes

Dette trykket som er solgt gir vel en indikasjon på pris:

Du har en original på papir så da ligger den litt over i pris (men hvor mye…. har ikke sett noe av originalene for salg?)

2 Likes

Ligger en på Finn til 90k.

2 Likes

takk for meldingen

1 Like

takk for hjelpen