Pøbel - Lovers

Jeg tenkte det samme som deg.

1 Like

Her tror eg nesten 95% sikkert det vil komme ett lag med blått. Mener på det komplimenterer hudfargen i bilde og pøbel er vell kjent for å være nøye med sine valg av farger og komposisjoner (selv om det er gått fort fra vegg til trykk her)?

Dette blir nok bra, har selv lyst på et pøbel trykk, så håper det blir litt flere enn 50, ellers blir det nok trangt i f5 køen gitt…

1 Like

Noen som har herjet allerede når jeg kjørte forbi i helgen.

Kan se ut til at det er kuttet med tanke på format. Litt vanskelig å dømme ut i fra bildene, men det kan se ut som printet bli kvadratisk. Vil også tro, som SSOD, at det blir lagt på et blått lag.
Og ja takk, jeg tar mer enn gjerne et av disse.

1 Like

Kjører abc prints lotteri slik GP gjør? Eller er det første mann til mølla?

2 Likes

Har hørt det er lotteri

2 Likes

Sorry…

Fra Pøbel sin instagram story :slight_smile:






8 Likes

Ser griselekkert ut.

Her kan det nok se ut som det kommer en håndsprayet versjon også🙌

2 Likes

Ordentlig håndtverk dette her!

1 Like

Rundt 130k likes, populært motiv

Spennende måte å spraye på… kakke hull i boksen og bruke utblåsningen derfra :heart_eyes:

2 Likes

Her er bare å glede seg, ja for oss som liker den da. Kommer til å bli fantastisk på veggen, i ramme. Altså hengt opp, ikke i en mappe i boden.

6 Likes

Fantastisk moro å få se hvordan han lager de:)

De fleste mener vel denne skal kun være i bybilde :p… ikke på veggen hjemme.

1 Like

Tja, det var vel bare 3-4 som ikke var så veldig interessert så dere kan jo håpe det hjelper dere når slippet er :grin:

Ja 3-4 er nok dessverre forlite😀 , men er allikevel overrasket over den heller lukne intressen da, ja sammenlignet feks en spraymalt Panda, eller en Shrigley Cheeseburger for den saks skyld.
Synes dette er et perfekt bilde på den historiske tiden vi faktisk er i, og blir meget glad om jeg klarer å karre til meg et​:v::v::star_struck:

1 Like

Tipper den interessen ikke er så lunken. Alle sitter helt stille og håper ingen ser de før alle sammen plutselig dukker opp den dagen det blir lagt ut :slightly_smiling_face:

3 Likes

Ja du er nok inne på noe👍