Pøbel "Monsters" Original på sammenteipa postere

Fikk denne i gave av Pøbel for mange år siden og fikk den nettopp rammet inn etter mange år på “lagring”
Lang historie, men denne kom Pøbel altså med som en gave til meg etter Nuart 2009. Er ikke 100% sikker på årstallet der altså. Men rundtomkring der en gang.

Han har teipet sammen Nuartpostere, malt litt grunning under og så lagt Monsters Prefer Blondes over. Slik bildet viser.

Har ikke intensjoner om å selge, men er meget nysgjerrig på hva noe sånn kan ha av verdi i dag.

10 Likes

No føkkens med bildeopplastingen. Kommer flere bilder snart…

Jeg skal ikke synse så mye mtp verdi, men ville bare si at den var meget kul. Er jo en stor fan av Pøbel… så kanskje ikke helt nøytral. :slight_smile:

Andre originale verk fra Pøbel har vel ligget på rundt 100k+? Her må andre gjerne korrigere. @azidops?

Forresten, hva er målene? Uansett. Grattis med et fett verk.

Takk for det.

Det er helt rått! Gullsprayen over den kjappe tykke grunningen er helmax.

Målene er 120 X 60 på selve bildet.

a

Vanskelig å verdsette slike objekter som ikke er ment for salg. Treffer man på rette person som bare må ha det pga sin spesielle karakter og ikke bryr seg så mye om videresalgsverdi kan man få en grei sum. Du har pøbel-lerreter alt mellom 20-150k avhengig av motiv, men 100k for denne er for høyt tror jeg.

2 Likes

Enig med Azi. Jeg synes personlig denne er veldig kul, men motivet treffer nok ikke hos alle og er nok ikke så “girlfriend friendly”. Dette motivet som trykk lå tilgjengelig for salg hos HMP i flere år etter release…

1 Like

Enig med @gulosten ang konevennlighet og riktig som du bemerker ang tilgjengelighet på hmp men samtidig så er denne mye kulere enn printet IMO. Jeg kunne fint hatt den på veggen.

1 Like

Jeg kunne også helt klart hatt det på veggen, men så er jo vi en ganske hardcore gjeng :laughing:

Enkelt. Har du en dame som ikke vil ha det på veggen? Kjøp bilde, heng det på veggen og finn en dame som aksepterer det på veggen. :stuck_out_tongue:

Ser at det kan være litt voldsomt for noen, men både fruen og sneipen på 2 liker det. Flaks!

Dritrå! Men bad women impact factor. Morsomt at det fins litt snadder Pøbel rundtomkring og kunne gjort seg med et bilde pøbeltribute tråden​:+1:t2::blush:

Rene «posterboyen» for nuart denne Pøbel😅

Denne tråden ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.