Pøbel (NO)

Det er ikke å lure systemet med å få venner og familie til å være med i lotteriet.

Om man skal reagere negativt på dette så bør man og ta dem som her inne ber om hjelp på slipp og dem som hjelper dem. Blir like dumt.

Jeg har selv fått familie til å prøve å hjelpe i lotteri, desverre uten hell.

2 Likes

Er ikke bare 50% av vinnerne kontaktet da? Trenger da ikke gi opp håpet om å vinne selv! :grin:

2 Likes

Kan hende, ingen vits å henge med hodet. Hva er kilden til informasjonen?

3 Likes

:point_up_2: lengre opp i tråden her :slight_smile:

1 Like

Jeg vant 6500 idag om man kan si at man vinner når man sparer?.. :expressionless:
tok et lodd men det var sannsynligvis ikke nok. helt åkai… artigt bilde men med lav WAF-faktor så det hadde nok bare blitt liggende i permen uansett

edit: jeg vant altså ikke mulighet til å kjøpe… så derfor sparte jeg. hadde nok ikke klart å la være OM jeg hadde hatt mulighet :stuck_out_tongue:

2 Likes

Noen fordeler må man ha når man behandler familien som en scientologi bevegelse med nyhetsbrev med oppfordring å melde seg på Pøbel-slipp.

4 Likes


Frisk pris på denne.

1 Like

+5% grunnrenteskatt

1 Like

40%

2 Likes

Vi kjEnner vel til et kjønn som kan være litt kravstore i blandt, så 45k må det minst være her… :smirk:

2 Likes

Fikk en tlf fra Don Corleone om å gi Kunstveggen et

Offer you can’t refuse

For alle Mafia-main kjøpere i Bergen.

Innramming av hovedopplaget av Pøbel - Mafia med svart ramme, kunstglass og:

  1. Et lag hvitt passp: 2700
  2. To lag hvitt passp: 3000
  3. To lag hvitt/svart indre passp: 3100

Sendes desverre ikke.

Med kjærlig hilsen

14 Likes

@IIIIIIIIII nå har du jo muligheten til å skrive deg inn i KVs Hall of fame for all evighet - ved å skjenke en main edition til KV sin fantasyliga (til kostpris).

Da slipper du også dilemmaet med å sjonglere to trykk.

Bill.Merk: «sharing is caring :santa:t2:»

4 Likes

3 Likes

Gratulerer til vinnerene! Jeg sparer meg til Pejac lotteri😀

7 Likes

Hmm. Den hånden som holder «trådene» ser jo helt merkelig ut. Men å tegne hender er jo vanskelig.

4 Likes

(Jeg hadde kjøpt det om jeg fikk muligheten altså).

5 Likes

Trodde jeg hadde vunnet når jeg fikk den mailen, ett hundredels sekund med glede før jeg leste innholdet.

2 Likes

Noen som «angrer» på kjøp av Yellow versjonen😅?
Send meg gjerne en mld! Jada, betaler noe over kost, men ikke 45 K som visse på Finn🤓

1 Like

Hei, når spør jeg sikkert dumt her! Hvem er det som får julekort fra pøbel? :slight_smile:

Helse arbeiderne i Helse Vest fikk i fjor.
Eneste jeg vet.

3 Likes