Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Første på eBay.
Ble selv tatt for å være en BOT og fikk ikke, men 11k bli i overkant…??

Hahah! Dersom ventetiden blir for lang skal du ikke se bort i fra at jeg skriver ut ordrebekreftelsen og henger den opp :wink:

2 Likes

11k i overkant?

Hvorfor det? “Lofoten” går for ganske frisk pris, 30k+.
Regner med at også denne vil gå for høy pris på grunn av etterspørsel.

Tja, ikke for noe annet enn at jeg sitt her bitter og forbannet (mest på meg selv) for at det ikke er en fisker på vei min vei :frowning:
Videre fordi det er 300stk som ikke skal på veggen hos alle som fikk på dagens slipp.
Men for all del, hva andrehåndsprisen skal være har jeg selvsagt like lite rett i som de fleste i dag.
Blir spennende å se når printene er mottatt hvor mange som skal selges og hvilken pris som må til for å klarere markedet. Jeg skal være klar :+1:

Fikk heller ikke her.
Men, om noen vil selge for 6.5K er jeg veldig klar m vipsen :slight_smile:

1 Like

For en herlig følelse det var å endelig få treff. Skal love at jeg vet hvor kjipt det er å få kludder i utboksen, har prøvd mange mange ganger uten hell tidligere. Det som er er enda råere er interessen for en norsk streetart-artist på dette nivået, det er jo helt vilt! Vi tåler glatt 2-3 slipp i året av gromgutten, håper det kommer mer!

4 Likes

Var heldig i dag og fikk meg et eksemplar i oransje!

PayPal epic fail.
Hadde i kurven men vet ikke helt hvor dette gikk galt.
Denne gangen gikk det virkelig unna.

Gikk ikke veien! Noen som fikk som ikke ønsker det på vegg, let me know :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Kom en på finn nå. Men annonsen forsvant fort. 7000 i Bergen.

Jeg ønsker å kjøpe en for 7000,- om noen vil selge. Pm meg om du vil selge

Tror denne blir ganske heftig live enn på en liten skjerm… :star_struck::star_struck::star_struck:

https://www.instagram.com/p/BgjnHVpjqgv/

10 Likes

Hiver meg på.
Hvis noen har en samboer/kone som ikke vil ha en gammel piperøykende mann på veggen, så send meg PM :smiley:. Kan betale over kost.

Nå ble jeg veldig usikker, er det kona du ønsker til over kost? :grinning:

9 Likes

Får jeg solgt kona til “over kost” så tror jeg vi snakker Rembrandt eller Van Gogh penger :joy:

2 Likes

Kjøpet 7000,-

Kjøper :slight_smile:

:joy::joy:. Håper ikke “å betale over kost”, er et annet ord for “å feie over noen”? :joy::joy:

Ta gjerne kontakt om du har en du skal selge. Den skal på veggen før eller siden. Pris blir vi enig om:)

spørsmålet er jo også, hvordan folk veier enne opp mot ICWT? Synes det er utrolig kult at det ikke er kommet noen for salg enda, samt at etterspørselen er så kul. Føler Pøbel er den kunstneren som er dyktigst på å ta “gaten” over på trykk.