Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Veldig vanskelig å finne så mye billigere ja

1 Like

Synes dere er flink å justere prisene på kunst jeg :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ønsker meg både pipemannen og ICWT.
Heller vel til at ICWT er hakke tøffere og at man da kan få kjøpt pipemannen noe billigere. Hva mener dere? ICWT har vel også et litt lavere opplag.

Enig! Har vanskelig for å tro at pipa stabiliserer seg over ICWT, mye pga størrelsen på opplaget. Gi den litt tid til alle har fått den hjem så er det nok mye å få tak på via eBay, og Finn. Garantert endel flippere som ønsker å selge kjapt (håper jeg i hvert fall). Trenger en selv :stuck_out_tongue:

1 Like

Hadde jeg drevet med flipping så hadde jeg kjøpt alle pipemenn jeg hadde kommet over for <10 000

Det som gjør Pøbel så fantastisk fet er jo at han kjører sitt eget opplegg, ulikt alle andre. Han driter i berømmelse. For meg fremstår Pøbel som en kunstner som bryr seg om alt annet enn penger og materielle ting (som dette forumet er i ferd med å drukne i).

Jeg håper folk som leter får seg en fisker etterhvert. Å sammenligne dette trykket med Lofoten som er helt overlegent og i et opplag på 2 x 65 synes jeg høres veldig utspekulert ut. Det er selvfølgelig hyggelig for oss som fikk tak i et eksemplar om det har en prisvekst, men jeg synes all denne synsinga om prisvekst tar bort fokuset fra kunsten. Det eneste det fører med seg er god jord for nye kjøpere med nettopp penger som motivasjon.

Noen som vil dele bilder tatt av fiskeren ute? :slight_smile:

15 Likes

Her er noen fra i fjor sommer. Helt fantastisk i virkeligheten.

13 Likes

Herlig! Hvor høy er hele greia sånn ca?

Vil tro den var rundt 10meter høy og 3-4meter bred selve motivet, var vakkert å se på! Spesielt siden vi var heldig med været :smiley:

1 Like

Ingen som vet noe mer om når trykkene blir sendt? Litt utålmodig :grin:

Noen som har tips til innramming til en rød fiskermann? Da jeg var så heldig å få en slik en må jeg gjøre det ordentlig også mtp dette. Skal henge på hvit vegg.

Tror den hadde vert kul i en type reclamed wood ramme alla dette

6 Likes

Det enkle er ofte det beste.

Denne gikk dessverre ikke veien - betaler 8k for et gult eksemplar dersom noen er villig til å selge :grinning:

Bare å stille seg i kø :wink:

3 Likes

Da tenker du sort list og hvit pp? Dobbel pp med sort kant?

Dobbel PP ,hvit eller svart,kommer an på om du vil gi bilde et litt friskt eller «barskt»utrykk,og enkel sort list. Synes det er viktig st innrammingen ikke stjeler oppmerksomheten fra bildet. Itilegg er det enkelt og henge sammen med andre bilder,og enklere å omsette hvis du velger det.
MEN har du en dedikert vegg pyntet med fiskegrarn og en skjenk av drivved osv.( gjerne de andre bildene i «serien») …så kan det selvsagt passe med en innramming som nevnt over her.
Selv går jeg for enkel list,dobbel sort PP. Farge på PP må jeg prøve når jeg får bilde hjem.

3 Likes

Her er jeg med på @Jtraet sin tanke når det gjelder ramme. Rustikk all the way.

7 Likes

Denne worn down rammen kommer jeg til å bruke på både icwt og fiskermannen

6 Likes