Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Er dette i utvalget ditt eller blir det spesiallaget?

Har disse i noen varianter. Skitten hvit og

For å svare meg selv- printene er sendt.

7 Likes

Fått sporingsinfo nå ja :+1:

Da har jeg fått hentemelding – det gikk kjapt! Fikk sporingsinfo i går kveld :slight_smile: Nå kan ikke denne arbeidsdagen gå raskt nok.

Samme her, på vei til å hente bilde nå :relaxed:

Jeg ønsker å kjøpe (for å henge på veggen). Ta kontakt dersom du vurderer å selge, så blir vi enige om pris. :slight_smile:

Ingen som skal legge ut bilde?
Fått hentemelding, men får ikke hentet ennå🤓

11 Likes

:smiley:

15 Likes

Fett!
Og enda bedre live kanskje? :nerd_face:

Helt sinnsyk i reallife<3

7 Likes

Vurderes solgt. HBO 15K.

11 Likes

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=116724423

Frisk pris på 20’:sweat_smile:

1 Like

Forsvant fort den til 15K som lå der. Men hva den faktisk ble solgt for er ikke godt å si. Men tror at når alle har fått trykkene og flere vil selge så vil prisene, tipper jeg, stabilisere seg rundt ICWT.

6 Likes

Jeg fatter ikke at folk fortsetter å snakke ned prisen på dette. Reproer av orginalen selges jo over hele og er superpoppis for tiden, også av det sterke/svake kjønn. Slippet er det hotteste her på veggen siden “sale ends today” av Banksy. Vi på forumet har gledd oss i evigheter på dette slippet, og trykket ser jo sinnsykt fett ut.

Å sammenligne dette med ICWT er veldig urettferdig, det kommer til å bli myyye mer populært. Aldri på høyde med Lofoten som er blitt ikonisk og produsert i mye mindre opplag. Men jeg vil tippe ikke så langt unna.

Så folkens; ikke la dere friste. Bank en spiker inn i kongeveggen på stua og la den henge der. 15K er ingen pris for denne

1 Like

Snakke opp - snakke ned, hvordan det faktisk blir vil bare tiden vise. Mitt skal i hvert fall på veggen og henge der til evig tid. Eller ned for 50K :wink:

Ikke deg jeg tenkte på, bare generelt mange som helt åpenbart burde vite bedre som legger ut kjøpsannonser for 7000-8000 kroner for dette trykket.

Man må huske på at mange her inne selger trykk jevnt og trutt, og jeg har en følelse av at en del folk allerede nå snakker ned trykket mens man kjøper så mange man absolutt kan til en “billig” penge. Deretter flipper de videre til reell pris som er langt høyere.

Siden jeg har kjøpt så mange av mine trykk for laangt over kost så syns jeg det kan være greit å minne mindre erfarne folk på dette så de ikke går rett i baret på en quick sale her til disse prisene.

2 Likes

Får helt skallebank når folk sitter og blåser ut fantasipriser de sannsynligvis ikke ville kjøpt for selv, så skal liksom alle andre som er intr forholde seg til fjaset.

3 Likes