Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Bot`n kan sendes i post, men foretrekker personlig overlevering og cryptobetaling. 100% slippgaranti!

Noen som vil hjelpe meg på denne🙈

Er øverst på ønskelisten i 2018!

Tror den er høyt på listen til mange. Men opplag på 300? Er det det høyeste opplaget han har hatt så langt ?

Er det noen som har erfaring eller peiling på hvordan utsjekk/betaling foregår hos ABC? :slight_smile:

Ja dette er en “must have” for min del også. Har ikke hatt mye suksess i lotteri tidligere, men der har jeg ihvertfall hatt en fair sjanse. Når bots er involvert så stiller man jo bakerst i køen, og de som er forran deg i køen kjøper kun for å flippe. Er jo det samme med konsertbilletter. Tror aldri vi blir kvitt problemet desverre, de som lager botsene tjener jo penger på å selge softwaren sin også.

Med et opplag på 300 burde de ha lagt av 250 til lotteri, og 50 til flippere og botser. Enkelt og greit.

Strengt tatt driter vel selgeren om det er en bot eller en her på kunstveggen som får verket. Så lenge det blir salg er de happy?

Ser ut som jeg må rigga meg til på hovedkontoret til Statoil, denne må jeg få tak på :nerd_face:

1 Like

Ser bra ut. Stort opplag på 300, må vel være en bra sjanse for å lykkes? Appellerer vel mest til nordmenn, kanskje?

1 Like

Takk for litt optimisme :slightly_smiling_face:

Kan da ikke være 600 mennesker som sitter å skal kjøpe dette 20 mars kl 19. Og robotene kan vel ikke kjøpe mer enn ett eksemplar de heller?

1 Like

Pøbel er vell ikke så heit på annengangsmarkedet nå vell? Og her vil vell flesteparten gå til Norge, med 300 ex tror jeg ikke dette blir noe problem i det heletatt, men mulig jeg tar feil?

Jeg går ihvertfall for en rød edition, likte den mye bedre. En mono hadde vært enda bedre:/

Avhenger av motivet.

Av Pøbel sine trykk syntes jeg denne kommer inn på en god 3.plass bak Lofoten og ICWT. Mtp at denne har opplag på 300 så tror jeg det er en for oss alle. TviTvi.

Synes denne er mye bedre enn ICWT :slight_smile:

Ellers skal jeg si dere er optimistiske - selv tror jeg det er langt flere som vil ha fatt i denne.
Uansett, håper dere har rett!

5 Likes

Usikker på om jeg liker denne bedre enn ICWT, synes begge trykkene er solide på hver sin måte, ICWT er jo lett å umiddelbart oppfatte som mer humoristisk og ironisk, ellers er jo Lofoten fortsatt den store favoritten.

Synes denne er blandt de kuleste. Hadde jeg hatt de to andre ville jeg gått for den oransje versjonen,synes det er flott når det er likhet ved opphenging på vegg ihvertfall. Skal det rett i mappe er det ikke så viktig med farge.

1 Like

Kjedelig at man går bort fra lotteri og over på vanlig slipp. Enda kjedeligere er det at jeg er ute og spiser middag med jobben på det tidspunktet… Om noen ikke ønsker et selv men vil gi det et forsøk tar jeg gjerne imot hjelp på en main edition. :slight_smile:

Superkleint, men min oppfatning av tidligere lotteri er at det har fungert svært dårlig. Folk meldt på hele slekten og ender opp med flere trykk. Har aldri hatt «flaks» på et pøbel slipp, så lykke til all-i-hopa. :confused:

2 Likes

Jeg prøver igjen, denne gangen forhåpentligvis uten å ødelegge en salgstråd eller lignende: Hva er det som beveger dere ved dette bildet? Jeg har lest hele tråden og det er tydelig at mange her er begeistret, men ingen forklarer hvorfor.

Her oppe hvor jeg bor er det en bitter kamp mellom fiskeriene og olje/gassutvinning. Kortsiktige vs. Langsiktige arbeidsplasser osv. Således er motivet veldig aktuelt både tidsmessig og geografisk.
Dessuten synes jeg det er estetisk tiltalende i tillegg til at det passer inn som den tredje i serien med samme tema.

Det er godt nok for meg! En enkel sjel :slight_smile:

2 Likes