Pøbel - 'Portrait of a pipe-smoking fisherman'

Synes det er veldig flott at du setter likhetstrekk mellom deg og listhaug - da vet jeg hvor jeg har deg :slight_smile:

12 Likes

Jeg har lyst til å legge ut et bilde fra GRAS jeg eier, men jeg er redd for at hodet ditt vil eksplodere.

Hvor fort kjapt forsvinner disse ikveld?

Om noen trenger hjelp, kan eg være med å prøve så godt eg kan. Gi meg en lyd :wink:

2 Likes

Då har eg fått nåken eg skal prøve å hjelpe.

Lykke til alle som ønsker seg en Pøbel! Personlig likte eg den røde best! :grinning:

Bra å få diskusjonen tilbake på slippet til Pøbel, jeg vil jo ikke risikere et eksplodert hode :slight_smile:

Lykke til alle sammen!

Hvis noen vil hjelpe tar jeg gjerne imot hjelp ! :slight_smile:

Sitter stuck på et hotell i Romania, og selv med mobiltelefonen får jeg latterlig dårlig ping, så dette kan jeg vel dessverre se langt etter.

Så jeg melder definitivt interesse for både rød (helst) og standard gul for de her inne som ikke skal ha det selv…

Er det klokken 19 i dag?

Kl 19 i dag, norsk tid! Ønsker alle her inne lykke til med slippet.
Selv håper jeg på en rød fisker.

Jeg må feire min samboers bursdag… Har jeg noe håp om å klare slippet på mobil, eller burde jeg be en av dere om hjelp…?

Noen som vet “best practice” ved slippene fra ABC?

Her må du nok prioritere bort samboeren, hun har jo bursdag i 2019 også da? :joy:

2 Likes

Enig med gulosten. Skal du ha dette, må du klare å sette av 5 minutter i kveld. Det skjønner hun sikkert!

Jeg ville helt klart venta til nærmere halv 8. Stor sjanse for at de kan spare noen som de slipper da, så slipper man det værste stresset også… 300 stk så må jo være mer enn nok til alle her :roll_eyes:

5 Likes

Hahah nice one

:joy::joy:

Spørs om han får delta i feiringen hvis han prøver å argumentere for at han bare må prøve å kjøpe et bilde av en gammel fisker med et headset.

Her kan Ailinoe slå to fluer i en og samme smekk. 1: Gjøre samboeren fornøyd 2: en mindre som prøver å kjøpe trykket = oss her inne fornøyd

Er det ikke øreklokker/hørselvern?

Hadde jeg vært noe sted i nærheten av en PC hadde jeg gjort det, men siden jeg skal bli med henne på en forestilling…

Jo.