Pøbel ‘’ The lovers’’ Auksjon UTEN minstepris!

UNIK MULIGHET !!! Råeste PØBEL trykket auksjoneres bort UTEN minstepris. Dette er vilt😱

Size 65x65 cm.
Edition og 250
Number and signed by the artist.

Lagres i syrefri kunstmappe pr dd.

Kan sendes kjøper på rull.

Startpris: Kr 0,-
Budøkning: Kr 100,-
Auksjon’s Slutt: Søndag 5/7 kl 21.00
Tidsforlengelse ved bud: 5 min.




3 Likes

Kan være mappa som gjør det. Men trykket er i god tilstand?

Yes👌

3500

5000

8000

Veldig veldig spent på hva denne vil havne på, lykke til med auksjonen! :slight_smile:

10 000,-

11000

Blir nesten som en clickbait annonse dette. Helt vilt🤪

1 Like

Kan du legge ut bilder av trykket når det ikke er i mappe??

2 Likes

Bilde uten kunstmappe👍

Jeg skal ikke by, men ta et bilde som gjør at man kan se alle kanter og hele trykket, da! Her er jo øvre del ikke med, og heller ikke hjørnene nede. Litt som mine foreldre sine feriebilder. Skulle jeg svidd av den summen du sikkert håper å få, ville jeg gjerne sett ALT. Bare et vennlig innspill.

4 Likes

Regner med at folk vil se om trykket f. eks ligger flatt fint av seg selv. Hjørner uten skader og gjerne detaljbilder av svartene som har vist seg å ha riper/skraper på flere av trykkene.

for meg ser det ut som om papiret har mye spenn i seg ut fra bildene vist til nå (ref skyggene på bildene i mappen og at det står eg glass i høyre hjørne på siste bilde), muligens fra å ha ligget lenge i tube?

Bilder sier det meste, så gode bilder fører til mindre spørsmål og bry for deg som selger :+1:t2:

3 Likes

Spennende å se hva denne går for!
Har det selv og er veldig fornøyd!

Lykke til :slight_smile:

Akkurat tatt ut fra rull/sending - så det legger seg ikke flatt enda.

1 Like

Bruk heller bøker til å flate ut trykk da glass kan lage merker.

Har du et nærbilde av venstre nedre hjørne også?

12000kr

Ja bøker, eller enda bedre, putt det rett i mappe. Disse ble vel utsendt for 40-45 dager siden.

her er det vel en knekk ?, (les: ikke god tilstand) eller er det bare skygge ?

men ja som nevnt tidligere, få tatt noen greie bilder + close ups av alt så slipper man spekulasjoner

1 Like