Leker med tanken om å skaffe med dette trykket. Send meg en PM om du har et liggende som bare støver ned, så tar vi det derfra.
PS! Jeg er kjent for å like hyggelige priser.
Leker med tanken om å skaffe med dette trykket. Send meg en PM om du har et liggende som bare støver ned, så tar vi det derfra.
PS! Jeg er kjent for å like hyggelige priser.
Akkurat for sent ute. Solgte et nettopp.
Jeg har et, men det er i en 5k ar ramme og befinner seg i Bergen. Kan gi deg en grei deal på den. Send en pm hvis det er noe du vurderer 