Pøbler ønskes

Hei folkens! Ser stadig etter Pøbel-trykk og orginaler til samlinga. Har oversikt over det som ligger på finn.

Hadde også vært morsomt å komme i kontakt med andre Pøbel-samlere for å få litt oversikt over hva som fins der ute. Om folk har noe utenom det vanlige hadde det vært morsomt med et bilde eller tre :slight_smile:

1 Like

Hva har du i samlingen?

I tillegg har jeg vært med på en hyggelig handel i fjor hvor jeg fikk plassert et “in cod we trust” lerret hos en venn av meg i best west London. Der blir det hengende, så jeg får muligheten til å se det engang innimellom. Og om han går lei så forsvinner det ikke ut av vennekretsen :slight_smile:

Mulighet for å laste opp bilder ? :relaxed:

Har selv flere pøbler. Men favorittene er:

16 Likes

Nå begynner vi å snakke her, det er jo sånt man skulle ønsket seg. Prisklassen på de to er vel dertil høy.

Har du navn på den sommerfuglen? Og vet du om den kom ut før eller etter Whatsons ER? Og hvor ble de solgt? :slight_smile:

Skal legge ut bilder jeg også av mine, kibergen ligger her fra tidl

Pøbel- Sommerfugel (Vet ikke hva bildet heter) ble laget i 2008 da han og Dolk jobbet med Getto Spedalsk i Lofoten. Whatson - ER kom i 2010

Bildet ble kjøpt fra andrehåndsmarkedet men tror opprinnelig det ble solgt hos Black Apple Art Gallery i LA

2 Likes

Sommerfuglen er rå! Milevis favoritt. Drømmer om at den kommer som print en dag :heart_eyes:

New York gitt, Det jeg mener å ha hørt ja! Man kan jo spekulere i hvor Whatson fikk ideen fra da :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er det mer som er solgt i Usa som folk vet om?

17 Likes

Nå begynner jeg å angre på at jeg lagde denne linken, ikke vits å legge ut bilder nå som @Bergen og @torulv begynner å hive seg rundt å poste bilder :blush:

Men helt rått, er det noen motforestillinger mot å kalle dette norges byfar råeste gjenlevende gatekunstner?

Synd man må begynne å lange heroin noen år for å kunne forsvare slike kjøp idag :roll_eyes:

10 Likes

Tja etter denne @john passer det vel godt at jeg husker på å legge til at jeg glemte “Anna” i oppramsinga ovenfor. Beklager det! Main :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

14 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket 14 dager etter siste innlegg. Emnet kan ikke lenger svares på.