Posten: din pakke er borte. - Er det håp?

Jeg har fått telefon fra posten om at pakken jeg har sendt i postoppkrav er blitt borte. Pakken inneholder kunst til 10k, noe jeg nå må argumentere for da jeg har kastet min del av forsendelseslappen. Vi får se hvordan det går…

Har andre erfaringer med at posten mister pakker på denne måten? Dukker de opp igjen?

Jeg har opplevd at posten mister tuber eller har “kjørt over” tuber, dvs. tuben kommer frem og det ser ut som om den er most :joy:

Jeg har alltid fått igjen penger av Posten og de har vært greie å ha med å gjøre.

Du fyller ut et digitalt skjema hvor en laster opp vedlegg som viser salget og forklarer hva innholdet i pakken var (eks. e-post korrenspondanse, printscreen av bankkonto som viser at summen har blitt betalt inn, kontaktinfo til kjøper, samt bilder av ødelagt tube eller dokumentasjon fra posten om at pakken er borte).

Norgespakke har forsikring inntil 10 000 NOK, så dette skal ikke være noe problem.

Som gulosten skriver så tror jeg dette skaø gå rimelig greit altså.
Når det er sagt så ta alltid et bilde med mobilen av sendelappen, da har du den :slight_smile: (inntil du mister mobben da…)

Det lureste og rimeligste er nok å bestille Norgespakke på posten.no Da får man elektronisk kvittering og sporing kommer direkte inn i Sporingsappen til Posten.

Ut ifra det dere nevner høres det lovende ut. Jeg håper selvfølgelig trykket kommer til rette i god behold. :pray: