PP og AP

Er dere også lei av utallige PP og AP?
Synes det er veldig kjedelig når i etterkant av en slipp kommer 10% pp og AP.
Er helt o.k før meg når dette blir opplyst men som oftest dukker de bare i etterkant opp.

Kan se poenget med AP, men PP blir vel aldri “sluppet”?

Føler bare før var de mere spesielt og nå blir det delvis som en åpen edition.

Du har helt rett og det er ikke bare PP og AP, men også en uhyrlig mengde fargevarianter - og det aller verste - nye editions av samme bilde i en annen størrelse for å dekke etterspørsel i etterkant.

Helt enig, det er også en uting når kunstnere lager nye varianter av tidligere motiver for å tjene $, Martin Whatson er en værsting her!