Prefab77 - "Loyal to None" prints

Prefab77 - Loyal to None prints kommer på GP torsdag kl 16 norsk tid.

Prints til release:

Syntes Golden Black Leaf Edition var blikkfangende! Vil dere tro disse er umulige å få tak i? eller er det verdt å prøve seg?

Shagga

Jeg synes i hvert fall de var tøffe :slight_smile:

1 Like

Du er helt maskin, så du fikser nok et eksemplar eller to uansett😉

1 Like

Jeg synes disse var rå og kunne tenkt meg helst GOLD LEAF BLACK EDITION eller SILVER WHITE EDITION men selvsagt den rimeligste også. Jeg skal prøve meg på denne, hva er den beste taktikken? Bestiller man på new releases? Er det best å bruke PayPal?

Bruker alltid PayPal :slight_smile:

Jeg fikk hvertfall fikset silver white edition :slight_smile:

1 Like

Rakk ikke slippet, men fikk meg en main edition

1 Like

Jeg fikk tilslag på Brass Edition :smiley:

Er bare å gi en lyd om noen er interessert i å bytte eller kjøpe. Er spesielt interessert i Martin Whatson. :blush:

1 Like

Gratulerer til de som fikk! Her ble det ikke tilslag denne gangen…

Noen som fikk Red Brass Edition?

Håper folk poster litt bilder når dette kommer på veggen, alltid inspirerande å sjå!

Kjøpt for noen timer siden og du vil selge eller bytte allerede? Du kan sikkert sende en e-post og be GP kansellere kjøpet om du angrer deg :thinking:

6 Likes

Takk for godt innspill, Tommy Jensen.

Det er første gang jeg har klart å kjøpe et bilde på et GP-slipp, så jeg kvapp litt da det plutselig gikk gjennom. Hvis noen gjerne vil kjøpe eller bytte med meg så er det tipp-topp, og hvis ikke henger jeg det med glede opp på veggen min :slight_smile:

Jeg glemte hele driten :unamused: Dersom noen vil selge Silver White edition er jeg interessert.

Jeg fikk som tidligere nevnt tilslag på Brass Editon (edition 3/5), og nå er det kommet i hus. Jeg synes selv at det ser veldig bra ut, men har egentlig ikke plass eller økonomi til å beholde bildet, spesielt ikke siden det også må rammes inn.

Har derfor bestemt meg for å selge til kostpris (5 600,- pluss eventuell frakt). Jeg holder til i Bergen. Ta kontakt om du er interessert :slight_smile:

Legger ved to bilder; ett som jeg tok selv nå nettopp (beklager dårlig belysning), og ett fra nettbutikken til Graffitiprints.

6 Likes