Hei, etter å ha lusket litt rundt på forumet en liten stund, ser jeg at det er mange folk med et brennende engasjement for kunst og en dyp forståelse her Selv er jeg nylig bitt av basillen og har hodet fullt av spørsmål. Jeg har fått en hang up på HUA TUNAN Crouching Tiger. Noen som har noen formening om hva som er “korrekt” prisnivå på dette trykket ved mint condition? Og hvor mye forringes evt.verdien av et trykk (på generelt basis) hvis det skulle ha små hjørneskader.
Om du ser på ebay, så har det vel vært en rekke salg av det trykket i år med range fra 400-650 ish. Ser ut som de siste har gått for nærmere 600$. Det må jo være et fint utgangspunkt. Husk forøvrig 25% mva når du skal ha det inn hit.
På noen trykk, typisk dolk, er det ei hvit ramme rundt hele motivet, og da vil jeg si det ikke betyr noe som helst eller minimalt så lenge det er mulig å ramme inn fint rundt. Her ser det ut som det er motiv hele veien ut, så da kommer det vel egentlig helt an på hvor stor skaden er, og hvor mye du synes det ødelegger motivet.
Supert, takk for svar, prisen jeg har blitt tilbudt har ligge i det leide du skisserer. Må si han har utrolig mye kult i serien sin, så vi får se hva vi lander ned på etterhvert.
Ser denne tråden er gammel. Vet ikke hvordan jeg snublet over den. Synes uansett Hua Tunan er en som ikke nevnes ofte nok på forumet her. Både flink og særegen. Håper du fikk tak i trykket ticktack og at du er fornøyd med det!