Pris på Dolk canvaser ?

Hei. Lurer litt på å gå for et canvas av Dolk. Tenkte å høre med forumet om hva enn må forvente å betale i disse dager ? Ser at en del gallerier har noen til salgs, og de varierer i pris fra 80- 180 000kr. Virker som det er stor pris variasjon? Hva har folk av erfaringer rund dette?

Setter stor pris på tilbakemeldinger!!:grinning:

Prisen avgjøres blant annet av motivet, størrelsen og opplaget, så det er naturlig at det er en del variasjon. Er det et spesielt lerret du tenker på?

1 Like

Nå har jeg vært på utkikk en stund selv, og 80-180 er vel ganske riktige anslag.
Etter som jeg har fått med meg kommer vel prisene an på tre ting; opplag, størrelse, og popularitet på verk.
Har for eksempel tilgode å se noen 1/1 av en viss størrelse til under 140’ mens det av x/6 på 70x100 eller mindre fint går an å finne noe til rundt 90’

Her er en forholdsvis stor DOLK til nesten gitt vekk pris. ( hvis den ikke er solgt ) Dolk "Punk" lerret gis (nesten) bort

2 Likes

Hva er prisen der ? 70?

Hvilke canvas er det som går høyest? Og snakker vi da 180 000?

Har sett en TOY i helfigur på 135x135cm edt.1 til 180k siste året.

Men det er det flere av?

Er ikke helt med på hva du mener? I mitt eksempel har jeg skrevet edt.1. Dvs vil si det finnes et stk i denne utførelse og størrelse

Takk @Onkeljohn!
Har som sagt for et par dager siden vært litt opptatt og ikke fulgt så mye med siste halvår.
Men nå slo jeg til og kjøpte dette i kveld :slight_smile:
Årets julegave til meg selv i boks.

14 Likes

Hahh, ja nå ble jeg av en eller annen grunn glad både på @polsky666 og dine vegne @JosteinT. Flott det endelig ble omsetning. Gratulerer. ( du vet ihvertfall å være impulsiv ):+1::+1::+1:

2 Likes

Ja det er ikke lite man kan få utrettet mens man er i familieselskap og på byen en 1. juledag :slight_smile:
God jul!

3 Likes

DOLK

4 Likes

Stilig motiv, og er vel første motivet hans på større motiv?

Ser litt umotivert ut spør du meg

1 Like

Hvem/ Hva er umotivert?

Hvis du går inn på Carlings ved siden av Svaneapoteket i Strandgaten kan du se det live. Dolk har malt det motivet og Che på veggene der. Kule begge to :relaxed:

4 Likes

Har ikke blitt så mye klokere når det kommer til priser her !:grinning: setter stor pris på flere tilbakemeldinger! Hva går topp canvaser for? og hva går andre noe mindre pupulære motiver for ?

De starter på 60k cirka og tipper de dyreste koster 300k.

2 Likes

vil se meg enig med Ross’ prisestimat