Prissjekk - Dolk, CHE 2013

Noen formening om hva dette kan gå for nå?

Dolk
CHE 2013
Ed.11/25, spray paint, 300gsm art-paper, 97x68 cm

12 Likes

Send den inn til Blomqvist for neste street art auksjon.
Hovedopplaget på x/750 ser ut til å gå for rundt 11-12K om dagen, lerretet gikk for 70K pluss premium. Hvis temperaturen er rett - kanskje 30++?

Fet piece er det uansett pris!

1 Like

Ikke ofte disse omsettes. Jeg mener release-pris var 27k? Jeg mener jeg så en av disse (evt et av de 3 andre motivene som ble sluppet samtidig) for 52-55k på Galleri Vault for et par år siden. Usikker på om det ble solgt, men det kan kanskje @Ulrik verifisere?

2 Likes

Husker ikke dessverre. Legendarisk dolk piece dette, og jeg tenker de kan gå for 30-45 en plass.

6 Likes

25-30. Edition av 750 går ikke over 10k, tar veeeeeeldig lang tid å selge. Disse ligger vel i samme område som car crush, ape man osv.

4 Likes

Joda, det hender at de gjør det. Men å selge Dolk i dagens hjemmemarked er generelt segt med mindre man dreper prisen.

3 Likes

Skal du selge ?

2 Likes

Veldig i tvil. Har ikke plass på veggen akkurat nå (passer ikke inn).
Men på den annen side så tenker «samleren» i meg at dette er jo et «klassisk» eksempel på slutten på gullalderen(?) i norsk streetart, og samtidig et veldig kult motiv som kanskje vil holde seg i verdi (øke?:thinking:) en god stund fremover også.

3 Likes

Yes 27k + skatt

2 Likes

Finner ikke denne, er den der enda?

1 Like

Det er en solgt listing - så den viser prisen den ble solgt for. Min henger fremdeles på veggen hjemme, og skal ingen steder :slight_smile:

1 Like
2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.