Prissjekk Dolk Im your father

Noen som vet hva jeg må ut med for et dolk Im your father? syns det er et kult print og er keen.

5-6000 burde være plenty

Urbanartsales på ig har en til salgs for £500 hvis du er keen :wink:

Jøss, er ikke det et kupp? ligger til 18k på finn.no, ja vet at finn.no ligger høyt i pris. men ligger også til 22k på ebay…

På ingen måte et kupp. Noen av prisene på ebay og finn er helt disneyland. Som sagt, 5-6000 er en grei deal for både selger og kjøper i mitt hode.

Har ikke sett priser på det i det siste, men i mitt hodet er alt rundt 10 000 en god pris.

Det er litt for bastant og påstå at 5-6k er plenty når det per dags dato ligger ingen ute til den prisen…

8-9k tror jeg er mer en riktig pris for dette sett ut i fra markedet og ingen subjektive meninger om dette.

Jeg er ikke på jakt etter dette printet og har heller ikke et å selge.

Printlondon (galleri) solgte på banksyforum for 375 pund for knappe tre måneder siden, og den lå minimum et par dager husker jeg.

Ble vel solgt ett på forrige forum også for ikke så altfor lenge siden, og det mener jeg bestemt gikk for 5000.

Mawge (brukernavnet til han instagramselgeren på BF) har vel forsøkt å selge sitt print (men mulig han har hatt flere liggende) siden minimum juli ifjor og når jeg snakket med ham i september tilbød han meg det til 400 pund, noe jeg avslo. Dette var også på et tidspunkt da pundet var vesentlig lavere enn det er nu. Han har avertert det mye på IG også, men jeg synes personlig han jevnt over har stive priser.

Om dette printet solgte for 10000 ville vel de såkalte arbitrasjejegerne vært på hugget for leeeeeenge siden?

Men han har i allefall en tilgjengelig til deg, som du burde få prutet ned litt.

Om du krever å kjøpe i Norge er det vel som gletak sier, men hadde jeg vært deg hadde jeg da heller smurt meg med litt tålmodighet.

Forøvrig gikk de to siste solgt på ebay for 750$ som da tilsvarte 4500 (men riktignok nå rundt 5700)

Pff, har gått flere siste året for 5-6 tusen… Btw 500 £ er 5-6 tusen

Ikke lenge siden jeg solgte min, fikk rundt 6k. Bildet var tungsolgt. 18k på finn er latterlig IMHO…

1 Like

Jeg hadde en ute på Finn.no som lå ut tiden uten å bli solgt for 2 mnd tid siden. Lå ute til utropspris 7.000, og fikk bare et par henvendelser på den.