Prissjekk Dolk

Håper det stemmer;) For meg vil dolk alltid være relevant, men har ikke troen på at det skal holde verdien over tid dessverre, men håper jeg tar feil. All min dolk er innrammet og på veggen;)

Viser til ovenstående samtale. Fikk nettopp denne i posten. For å legge hode på blokka kan jeg røpe at jeg betalte NOK 12.000,- for denne inkl. ramme (som blir byttet i neste uke). Mitt kjøp kan indikere att hoved opplaget av Punk bør gå for endel under NOK 12.000,-. Meget fornøyd med denne HF i grønn btw😁

25 Likes

alterntivt:

personlig vil jeg mene at selger gjorde et meeeeeget “sympatisk” salg

men tøff som nøkken er den !!

1 Like

Jeg håper og tror dette sier mer om en godhjertet selger om det generelle prisnivået for tiden😂

Jeg tenker HF for være HF når det gjelder denne. Ligger og har lagt flere HF av denne til salgs i forskjellige farger i lang lang tid uten å bli solgt. Ble selv tilbudt en blå/grønn ish til 10K,men takket nei( gjerne dumt ,men men ) da jeg mener det er rødt som gjelder på Punk.

2 Likes

Man skal huske på at det er mange av dolk sine spesialutgaver som er mindre pene enn hovedopplaget.
Fargene er gjerne mer appellerende i hoved enn HF/Special edt.
Det vil jeg tro er tilfelle med denne grønne Punk også. Personlig ville jeg hatt rød fremfor grønn.

3 Likes

Fantastisk punk! Grønn er mye bedre enn rødt! Rødt passer ikke i mitt hjem.

2 Likes