Jeg har tilsvarende trio på veggen hjemme hos meg. Den røde går veldig godt med de to andre!
Sjå det ja
Mangler bare Lofoten selv, men vanskelig å få tak i stor utgave ser det ut som
Hei, Jeg har fått muligheten til å kjøpe ett eksemplar av den røde fiskeren som tar seg en pipe. Er det noen her inne som kan gi noen refleksjoner over hva som er en rett pris å betale? Markedet virker å være i fortsatt fall og det dukket opp en “main” for 26K på finn i dag. Det er ett familiemedlem som selger, så jeg ønsker ikke å gi noe skambud (heller ikke noen overpris
) Setter pris på en god analyse over dagens marked for Pøbel slik jeg kan argumentere godt ![]()
Vanskelig å gi rett pris på et verk som så og si aldri kommer opp for salg da det er en utgave på 20stk. De få gangene denne har kommet opp de siste årene, så måtte man ut med rundt 50k+. Vet om et unntak hvor det gikk et “billig” på Blomqvist, og det er AP utgaven som har ligget på finn i lang lang tid. Denne ble vel solgt for rundt 42± inkl salær i fjor via Blomqvist. Da det er gjennom et familiemedlem, så regner jeg med du får en litt bedre pris enn hva vedkommende ville solgt for via finn. Du får gi et bud på alt mellom 35-45. Da vil jeg tro dere begge er fornøyd