Problemer med lasting av forumet

Samme problemet her.
Hjulet spinner og siden lastes ikke opp. Må tilbake og laste siden på nytt. Fra iPhone -safari
Veeeeldig irriterende

Tror vi skal ha fikset det nå! Var en bug i softwaren…

Ser mye bedre ut nå! Takk :grinning:

Problemer fra tlf. iPad og PC funker bra.

@Elo har du fremdeles problemer med tlf? Hvilken telefon er det du bruker? Er det noen andre som også har problemer?

Fortsetter diskusjonen fra Problemer med lasting av forumet:

Vet ikke om dere har fikset på noe idag? Jeg hadde problemer i går kveld med at emner ikke lastet da. Ser at det er 7t siden ditt innlegg bare, så da er det sikkert good stuff. Jeg har ikke tilgang på tlf de neste 2 ukene så :stuck_out_tongue:. Har iPhone 5.

Funker bra hos meg nå :slight_smile: (iPhone + safari)

Vandal eller crown ø kjøpt er også på frankvidar@yahoo.com :slight_smile:

Hehe.
Tråden din ble dessverre bare brukt som et eksempel og jeg har ingen plan om å selge Crown som er så og si limt fast på veggen hjemme :smile:

On topic:
Jeg testet litt på iPad mini (wifi) i går og hadde store problemer med så og si alle trådene. Både tomme sider og lastehjul med overskrift kom opp, men ellers lite å se på…
Helt ubrukelig for å si det mildt. Litt kjipt siden iPad mini er den som blir brukt mest til kunst-surfing hos meg.

Har bare i Pad mini og plages ikke med noe (som jeg vet om ). :slight_smile:

Har du oppdatert ipaden din? Vet at det forumet er veldig lite glad i alt som ikke er det nyeste.

1 Like

Det løste det problemene på iPaden :smile: Takk!

2 Likes

Jeg opplever fremdeles problemer med lasting av forumet…
PC har aldri vært et problem, men Macbook Air og iPad mini er fremdeles problematisk.
iPaden funket bra etter oppdatering, men dagen etterpå får jeg samme problemer.
Med Macen klarte jeg ikke åpne en eneste tråd.
Er det bare jeg som opplever problemer?

Er det flere som opplever problemer med forumet for tiden. Jeg bruker mest mobil og har stadig trønbel med å få åpnet innlegg.

Samme her “internal error 500” eller noe…

+1

Er overbelastning av serverne. Skal kikke på det i morgen

1 Like