Pushwagner - Boogie Woogie

Noen som selger Boogie Woogie av Push fra 2002. Ta kontakt på pm:)

Så det lå en på finn for en liten stund siden. Har fått bekreftet at det gikk for 60.000,-. Så vet du prisnivået :slight_smile:

Takker for info @saber :slight_smile:

60 000 var hinsides, har sett denne flere ganger for 20-30k de siste årene. Men de har forsvunnet fort, en av hans beste

At de forsvinner fort er vel også en indikasjon på at folk er villig til å betale mer. 60k er mye mulig overpriset. Det er ikke det. :slight_smile:

Dette er den gule, eller den blå?

Det er mye, men som med mye pushwagner så blir det ikke billigere og billigere. Om 60k er going rate på boogie woogie så er det bare morro det. Trodde pushwagnerprisene skulle stupe jeg :hugs:

1 Like

Den gule, den blå er vel ikke gitt ut såvidt jeg vet.

Ah ok,

Hvor mange farger finnes der/opplag og hvilke/hvordan er de gitt ut?

Jeg spør ettersom jeg har en gul merket EA, signert, unummerert

Jeg er ikke orginal kjøper så prøver lese meg litt opp på motivet

bilde

De fleste turkise opplag 90 tror jeg ble destruert etter avtale mellom Push og tidligere agent

Takker for feedback

Vet man hvor mange EA som ble laget?

EA for for épreuve d’artiste, pleier vel å være maks 10% av hovedopplaget hvis jeg ikke tar feil…

Jo det er vel det notmalt sett vil jeg mene?

Det er mye penger ja, men når markedet er villig til å gi 55.000 for trykk som ikke er signert av Push, er egentlig da 60.000 for et signert serigrafi fra 2002 så ille? :slight_smile: Jeg har sluttet å la meg overraske når det kommer til Pushwagner - den mannen er fortsatt grensesprengende!

2 Likes

Denne tråden ble automatisk lukket 14 dager etter siste svar. Nye svar er ikke lenger tillatt.