Pushwagner Planet News

Hei. Har fått bestilt Pushwagner “planet news” fra Fineart.no. Nå er alle opplagene utsolgt på hjemmesiden, og ingen av dem er på Finn.no. Jeg kjøpte det for 18000kr og i forgje uke kostet det 23000kr på Fineart.no. Hva tror dere det er verdt nå?

18 000,-

3 Likes

I helvete har de solgt 350 av dette allerede. Godt jobba. Enig i at 18k nok er det du kan forvente å få nå

1 Like

18000kr som er 5000kr mindre enn det lå ute for? Lå lenge på Fineart til 21000kr og siste uke 23000kr og i tillegg har blitt utsolgt. Er 18000kr logisk?

Min erfaring er at man ikke får prisen som Fineart har satt. Andre-hånds salg av Pushwagner går alltid lavere i pris.
Dette da Fineart og Pushwagner øker prisene betraktelig utifra hvor populært trykket er og når flere blir solgt.

Ja, det er utsolgt så du får nok igjen hva du ga for det.

1 Like

Dette er et røver kjøp sikkert vært 40 000,- nå🤓

3 Likes

Er helt enig med ulrik & snowball, eller jeg tror max 18 000,-
Det er helt logisk, når du kjøper en Mercedes til 1mill kan du ikke tro du får mere den neste dagen.
Pushwagner fabrikken er blitt en bedrift på linje med et samlebånd på en bilfabrikk.
Markede er oversvømt av Pushwagner, om ti år får du max 5000,- for bildet.

11 Likes

Du har bestilt bildet og ikke fått det hjem ennå… Allerede nå så lurer du på hva prisøkningen kan være?
Virker som om mange som kjøper Pushwagner kun er ute etter hva det kan bli verdt og ikke har kjøpt det for å ha det på vegg… Mulig noen kan gå skoa av seg etterhvert

9 Likes

Takk for dømmende kommentar Mortis. Skal selvfølgelig henge den opp på veggen uavhengig av pris. Personlig synes jeg at en del av spenningen med kunstkjøp er investeringen som følger med.

Gratulerer med nytt bilde, kjempe motiv ! Pushwagner er en god investering! Det er det ikke alle her inne på forumet som er enig i det, men det er stort sett de som ikke har råd til å kjøpe seg en !! :grinning:

2 Likes

Helt enig med deg, det er en del av spenningen! Mulig du var en bitteliten smule ivrig bare😀

1 Like

Tror ikke bildet er utsolgt, det er og få kjøpt på utstilling i Ås om dagen.
Pr. d.d. er det minst 15 av hans nyere bilder som ikke ligger ute på FineArt sine sider

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Emnet kan ikke lenger svares på.