Hva mener dere verdien på push sine selvportrett er? Tenker spesielt på den røde versjonen, den sort/hvite versjonen og plakaten/trykket fra hennie onstad utstillingen (signert).
Fineart selger vel selvportrett monokrom for 100-125k hvis jeg ikke tar feil (på sist utstilling ble alle revet vekk), rød versjon AP er vel kanskje litt dyrere. Fra Hennie Onstad signert er jeg usikker, er ikke så mange signerte versjoner som eksisterer i god stand i dag…
Min er uansett ikke til salgs 
Hvor stor er hennie onstad posteren? er jo litt snålt at en plakat er signert som et trykk… Ser hvertfall veldig bra og stor ut 
Ser at Fineart har jekka opp prisen på monokrom til 150K. Det har steget utrolig raskt. Selv solgte jeg en signert plakat i våres for 17K. Vet ikke hvor lurt det var når man ser den store etterspørselen det har vært på hans verk den siste tiden.
Med ramme er den ca. 115 x 65 cm, så fin størrelse. “Plakaten” er trykket av silketrykker Gunnar Fredriksen i to farger, som også trykket hele serigrafiserien til utstillingen alene i 1980 (En dag i familien manns liv).
@Groms, her gjorde nok kjøper dessverre et kupp tror jeg 
Tror du har rett i det @Gulosten😟