Pushwagner Smoking Gun

Hei,

Vurderer å starte jakten på Pushwagner Smoking Gun (Både Monokrom og Rød er aktuelle) og lurer litt på hva markedspris på disse er i dag. Om noen vet om dette er et verk det er mange forfalskninger i omløp av er det også veldig interessant slik at jeg kan passe litt ekstra på.

Setter pris på alle gode innspill!

2 Likes

Skal ikke uttale meg om forfalsknings spørsmålet ditt, men det har lagt 2 stk rød tilsalgs på Finn , begge for 21000,- Det ene solgt, iflg annosen, den andre med «Frist utløpt» ( Finn ).
Kjøpte selv rød versjon av et annet medlem her inne i juni 2017, så prisen er doblet siden da tydeligvis

SmokinGun er jo en av de feteste Push i mine øyne :sunglasses::sunglasses:

1 Like

Takk for svar! Ja har sett at de har blitt lagt ut for alt fra 7000,- til over 20000,- de siste tre årene. Så ikke helt lett å bli klok på hva som er «riktig» pris om dagen.

Har en kompis som kjøpte Monokrom for 9k når det var relativt nytt. Sist jeg snakket med han forventet han 18-20k, da ble finn brukt som pekepinn. Jeg spurte om å kjøpe et for 14k i 2018 av et KV-medlem, det var uaktuelt. Det som er interessant med push på finn er at de samme trykkene ligger ute med prisforskjell opp mot 20k…Virker som mange overdriver prisene pga det er push eller ikke har peiling. De gode trykkene ligger mer jevnt over bedre priset, og Smoking Gun er vel en av de, så tenker estimatet på 18-20k ikke er er så galt.

2 Likes

Takk for svar @verde02 !

Dette emnet ble automatisk lukket etter 14 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.