Pyritt - Relativt ny og ukjent kunstner

6 Likes

Nr 1/1 Bronze edition

Veldig fornøyd med det nye bildet

3 Likes

Blir nok et print på meg når det kommer :+1:t2::slightly_smiling_face:

Ja de sier det er vanskelig å male hender…

12 Likes

Abstrakt :slight_smile:

Valg av motiv er aktuelt og bra, men det er noen punkter jeg stiller meg undrende til. Øyne, venstre hand og det kan se ut som hun hopper eller står på tå. Tror kanskje jeg også ville ha gjort noe ekstra med munnbindet. Fremhevet det i klassisk blå eller gjort det mer bunad-vennlig med mønster e.l. Men nå skal jeg være forsiktig med å kaste stein i glasshus.

Release hos Gategalleriet 20.mai. Bildet postet i Nytimestravel med Pøbel sitt The Lovers

https://www.instagram.com/p/B_xgQ_-gS7a/?igshid=jnyw40v3u094

3 Likes

Syns det er et stilligt trykk jeg.

Kjøpte et canvas av det

3 Likes

Kjøpte et print på pre order :+1:t2::slightly_smiling_face:

1 Like

Fascinerende at man kan ta 10.000 kr for et canvas, fra en helt ukjent kunstner…

7 Likes

Ja, de kunstnerne jobber ikke gratis. Uheldigvis.

Kommer vel an på hvordan man ser på det. Som flipper eller investering, er det nok fint lite å hente. En som liker motivet og vil ha det på veggen i mange år, så er det nok verdt prisen :slightly_smiling_face:

10 000 var vel hos gategalleriet.

Jeg betalte mindre for en større versjon

60x80 el hva det var

(Du må jo ta i betrakning at galleriet også skal tjene litt på det )

8400 for lerretsversjonen av May 2020. 10.000 for en variant som var litt annerledes med kobber, one of.

1 Like

Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for dette eller ikke.

Du vet vel om du liker det!!

Hf versjon utsolgt

1 Like

Mye ved det jeg liker, sammtidig som jeg sliter med kvaliteten på enkelte områder som venstre hånden.er også et kjekt minne å ha fra tiden bi er i nå. Så derfor klarer jeg ikke bestemme meg