Nuno Viegas (PT)

Graffitiprints slipper nytt trykk av Nuno Veigas på torsdag. Hva tenker dere rundt hans nye trykk:

Giclee print on 300 gsm Somerset Paper paper

Signed By The Artist

Edition Of 75

88 x 68 cm

2018

Kommer også i en rosa utgave.

Mer info:

1 Like

Liker disse. Tror nok jeg kommer til å prøve.

Liker Nuno veldig godt👍🏻

Jeg tenker jeg er litt lei alle disse sinnsyke størrelsene. Tar mye plass på veggen, og rammevalg blir fort mye dyrere enn selve trykket. :face_with_raised_eyebrow:

3 Likes

Har ingenting fra Nuno Veigas fra før, men denne var dødsfet, så kommer nok til å gå for en main. Men ja,enig i at den var noen hakk større enn jeg kunne tenkt meg,men la gå, kan hende det bare gjør den ennå bedre når den kommer på veggen.

Ser poenget ditt kebab, men størrelsen gjør ofte et trykk enda fetere etter min mening. Likte dette godt! Går for en main.

1 Like

Har vært på jakt etter det forrige shit mask trykket i et par måneder uten hell. Så denne må jeg ha! :slight_smile:

Så hvis det er noen som ikke har planer om å kjøpe selv, setter jeg stor pris på litt kjøpshjelp :slight_smile:

1 Like

Hvordan fungerer det med vat? Når man bestiller fra denne siden? Er det fritak fra avgifter, siden man kjøper direkte fra kunstneren sitt galleri?

Hehe…oh no…ikke la dette bli en moms-diskusjon igjen :smiley:

Her er en god tråd for fortolling: Fortolling - #344 by andthenPush

Bare å sprette pilsen og sette seg godt til rette for flere gode timer lesing om norsk merverdiavgiftslov og definisjon av kunst og det som enda bedre er.

7 Likes

Kort svar uten begrunnelse denne gangen: Ja, denne må du momse inn.

Kan det hende at du klarer å overbevise speditør om noe annet?: Ja, alt er mulig

1 Like

Ja eller ikke momse inn!!!

Hva mener du? At det ikke er mva på denne?

Helt korrekt. Regner med du igjen tenker på denne type trykk som fotokunst og ergo ikke oppfyller kravene for kunstverk, men der blir vi nok aldri enig. Men det er jo det som er fint med lover, de er åpen for tolking.

For å oppklare. For at giclee skal kunne nytte godt av momsfritaket som gjelder for kunst så er eneste mulighet å tolke det under avsnittet for fotokunst (om det er fotografi av et originalverk). Jeg orker ikke gå igjennom hele argumentasjonsrekken igjen, men det er ikke fritt å mene som man vil og behager om lovverket. Christoffer må belage seg på å momse inn, det er det jeg svarer på. Om du og jeg ikke blir enige bryr ikke tollvesenet seg om.

1 Like

Rå! Har et av han fra før. Skulle gjerne hatt noe mer :slight_smile:

1 Like

Enig. Denne blir særdeles tøff å få på veggen. :+1::+1::+1:

Dette blir kult sammen med de andre i serien!

Minner meg om Chevy Chase i den usynlige mannen.

bilde

3 Likes

Det gikk kjapt! Hadde i kurven, men for sen med å bekrefte via paypal… :thinking:

Fikk en rosa :grin: