Release 29.03-18: Martin Whatson - Connection

Nytt trykk fra Martin Whatson i “150 varianter” førstkommende torsdag:

9 Likes

Denne gir mening i dagens samfunn, hvor enn du ser finner man folk sugd langt inne i telefonverden… !
I mine øyne eit viktig sanntidsbudskap som formidles, og viktig at vi minnes på og kobler av😀

8 Likes

Hvordan er opplegget her i forhold til abc? Holder det å få den i handlevogna, eller må også her utføre betalingsprosedyren i lysets hastighet for å få den?

Du må nok være enda kjappere her. Ikke din før betaling er utført.

Spørs faktisk om lysets hastighet er godt nok, kompis!

Får nok ikke gjennomslag for denne i heimen. Selv synes jeg den er relevant til dagens “avhengighet” av å være online hele tiden. Og kanskje bedre at det ikke er et nytt dyr i Whatson kolleksjonen. Dog ser HF og DK Grey ut som de beste utifra bildene. Lykke til, til de som måtte gå for denne!

2 Likes

Denne likte jeg. Håper jeg har mer hell her enn på Pøbel

1 Like

Jeg likte også denne veldig godt! Synes Hand Finished med den mørkeste bakgrunnen ser strøken ut :sunglasses:

4 Likes

Meh … tenker det på høy tid Martin trykker opp Equlibrium. Står han av på denne, og sparer til fiskern kommer på FINN.

3 Likes

Sikkert mange her inne som allerede har sikret seg denne siden 25% av printene blir tilbudt som preorders til de som har kjøpt mye tidligere. Rart opplegg at de som har vært heldige tidligere stiller først i køen nå og slipper å tenke på release.

Er vel ikke akkurat snakk om å være heldig. Handler man variert og gjerne oftere enn andre, å IKKE kun på release , så får man fordeler, noe som jeg synes er rett å rimelig.

Sikkert fungert greit som et bilde i en artikkel om hvor online vi er hele tiden. Noe man forøvrig diskuterte for 10 år siden og har blitt illustrert flere ganger. Så synes whatson viser her at han har ikke noe å komme med utenom ren “eye candy” som han treffer bra med.

Grått, trist og kjedelig dessverre fra Whatson denne gangen etter min mening :confused:

7 Likes

oohyeah…

2 Likes

Liker den. Men som med piperøykende fisker må jeg også stå over denne. Vinteren i år har vært brutal med lommeboken.

Lykke til med handelen folkens :slight_smile:

Likte denne :heart_eyes: Blir nok revet bort iløpet av sekunder som vanlig :grinning:

Helt rå!

Må sei meg enig med dei som står over her. Blir det ikkje litt eindimensjonalt og “edgy”? Eg kjøpte sjølv ein nedtagga tiger, og er forsåvidt enig i at det går mykje i det samme, men idéen bak dyrene meiner eg er mykje bedre enn dette. Samtidig representerer eg kanskje den portretterte for mykje til å ha det på eigen vegg…

3 Likes

Synes Whatson-bildet er ok, men føler jeg har sett det for mange ganger før. Hadde nok vært hakket fetere i 2014/15, kanskje?

Føler at det er disse bildene, som vi ser ofte på some.

bilde

3 Likes

Synes denne er en av de kulere av MW :slight_smile: Håper hellet er med meg på release denne gangen

6 Likes