Release 29.03-18: Martin Whatson - Connection

I motsetning til de greiene der, er MW noe som tar seg godt ut på veggen

1 Like

Ett svært viktig tema i dagens samfunn. Tommel opp.

Du har gitt greit opp når du legger ut denne FØR releasen har vært. Og en fin invitasjon til at flipping lønner seg.

6 Likes

Like lite troverdig denne annonsen som den av Pøbels «fisherman» igår. Ingen svarer heller når man tar kontakt,så det er nok en klovn som vil selge sitt eget,kanskje allerede pre-ordered trykk.

1 Like

Om vi prøver å ikke mistenkeliggjøre denne personens motiver, hva mener du han/henne burde gjort for å skaffe seg dette bildet? Kanskje det er det dette bildet han/henne virkelig har lyst på i år, ikke Fisherman, ICT eller Lofoten, men kun dette? Og han/henne vet at det nesten er umulig å få ved slipp. Et godt råd vil da være?

Et godt råd er å kontakte dem for presale. Om det ikke går kan man prøve på release. Om det ikke går kan man legge ut en slik annonse. En slik annonse i forkant er ren idioti.

3 Likes

For ikke å snakke om tullskapet med å by 8000 kr. Legg gjerne ut at du ønsker bildet, men ikke si du vil by 8000. Dette bildet vil neppe være verdt 8000 kr på mange år. Om det i hele tatt kommer opp mot den summen.

Og hvorfor har prispolitiet den antakelsen? Er av de bedre motivene til MW på lenge, og går seilbåter og tigre for den summen, så burde denne også bli enkelt klare det.

Fordi bildet er dørgende kjedelig. Men time will show, som de sier.

Full disclosure, jeg skal ikke påberope meg at jeg kan se inn i fremtiden.
Det sagt, synes du er veldig høy og mørk nå @Bakart som kan uttale deg nesten skråsikkert om et print som enda ikke er kommet ut. Jeg sier ikke du tar feil.
Videre sier du samtidig at samtlige her på veggen som har lagt ut ønskes kjøpt med pris ikke er spesielt lure eller taktiske. Der må jeg si at jeg er uenig. Åpenhet gjør det mye enklere for kjøpe og selger til å møtes. Det er klart at “ønskes kjøpt til pris x” er like åpent til diskusjon som “pris antydning” i en finn-annonse.
Uansett, tiden vil vise hva 2.hånd blir for denne.
God påske kunstveggen!

6 Likes

Høy er jeg, så den kan du ikke ta fra meg. Dog ikke veldig mørk. Og jeg sier ikke at det er dumt å legge ut ønskes kjøpt-annonser med pris, men la prisen være edruelig. Tenker jeg. Men som sagt. Når dette printet går for 10-15k, kan dere le av meg der jeg sitter med barten i brevsprekken.

1 Like

Hehe, time will show :slight_smile:
God påske @Bakart

1 Like

God påske, @Peder! Moro at det koker litt. :blush:

1 Like

Artig at annonsen plutselig forsvant og. Er eieren KV medlem,eller kun flittig leser?

Ingen formening om pris på annenhåndsmarked, men for meg: visuelt sett er dette noe av dette styggeste han har laget på lenge. Og budskapet er så kjedelig, iallefall ikke noe man trenger å se på hver eneste dag. Legg heller pengene i en ny iphone :smiley:

5 Likes

Haha. Rene ord for pengene. :joy:

Jeg tipset en kompis om dette bildet. Han er tidlig i fasen og har så vidt begynt å kikke litt rundt etter bilder. Hans umiddelbare reaksjon var «Hva skal det forestille? Alan Walker som spyr?». :joy:

12 Likes

Jeg er ikke helt enig at dette er et dårlig verk, men synes det har et litt «barnslig» utrykk. Det gjelder ikke bare MW. Motivene til enkelte gatekunstnere passer best på et barnerom/ungdom. Ikke i resten av huset. Budskapet blir tamt. Er det bare meg som sitter med samme inntrykk?

3 Likes

Både tema og motiv kunne vært et resultat av “kunstuke” på ungdomskolen

4 Likes

Mye av det Whatson lager ser veldig bra ut. Dette så ikke så bra ut. Står over denne.