Release 29.03-18: Martin Whatson - Connection

Enig i at mye av kunsten er tam ja. F.eks Snik, MW, SC. Men my bra med brodd også.

Helt enig!
Sukkersøtt, som jeg har kalt det før. Jo mer klissete, jo mer spiselig synes det.

Kl 1500 cet i dag?

Står “3pm UK time”

Og litt lenger ned står det “4PM NORWAY”.

2 Likes

Hmm

Det kommer tilbake. Chillax.

Det gikk vel under minuttet det.

Endte opp med trykket jeg ønsket meg mest: Nuno Viegas shirt mask, Hehe !

4 Likes

Første gang jeg har klart det :stuck_out_tongue:

6 Likes

Grattis! Jeg tenkte jeg skulle kikke innom siden jeg var på maccen dette tidspunktet. Hadde ikke tenkt å kjøpe, men alltid gøy å følge med på release og dette gikk fort. Grattis til alle som fikk og som er fornøyd :slight_smile:

Fikk begge 2, meget happy

2 Likes

Om noen skal selge main, så er jeg interessert.

Allerede 9 på Ebay, og samtlige selgere lokalisert i USA:

Fin måte å gjøre slippet på, og kjempeflott at de faktisk gjør tiltak for å stoppe boter å handle!
Men hvis du f.eks ønsket blå, gul eller svart Acryllic idag - så var det bare å gamble…
Dumt at ikke bildene og teksten ikke var litt mer spesifikk…

image

4 Likes

Ingen tvil om at de amerikanske :us: botene var best i dag…

9 Likes

Ser at GP har tilbudt kjøpere av “flippeprintene” på eBay til kostpris, gitt at de kan oppgi navnet på vedkommende som som selger trykket på eBay FØR de har mottatt det, slik at GP kan refundere dems penger og selge det til vedkommende som rapporterer inn korrekt navn. Detter er jo eit kjempetiltak, men hva blir utfallet?! Eller har GP laget egen konto og kjøpt dem selv?!

Tror dere det har fungert, og det går bra for de som nå meget sannsynlig har kjøpt alle trykkene på eBay, eller har det bare ført til at flipperene fikk omsatt sine trykk?

Søkte på Martin Whatson Connection på eBay nå, 0 treff…

image

Om du filtrerer på solgt, så ser du «alle» annonsene nå er solgt. Vet ikke helt om dette fungerte som tiltenkt(?), med mindre selger på eBay har samme navn / bruker på GP…
De som flipper stort / bruker BOT’s kjøper nok print i mange forskjellige navn vil jeg tro…

1 Like

Dette er første gang jeg har klart å få noe på en realese på GP, og trodde nesten ikke at jorda kom til å stå til Påske siden jeg aldri har hatt hellet med meg på utallige av realeser tidligere. Endelig klarte jeg å være raskere enn de forbanna flipperne og for en gangs skyld fikk jeg noe til kostpris. Planen var klar for både hvilken vegg den skulle på og for hvordan den skulle rammes inn. Dessverre er det sånn at når noe virker for godt til å være sant, så er det nettopp det. Fikk mail av paypal før i dag om at beløpet var refundert, og den eneste forklaringen jeg kom på i farten var dagens dato. Dessverre var det ikke GP som dro en over gjennomsnittlig drøy aprilspøk. De mente derimot at en annonse på finn.no var min og at de derfor hadde kansellert hele ordren min. Annonsen på finn har postnummer 4001 (som for øvrig kun er til postbokser) mens jeg uheldigvis har postnummer 4011. Har prøvd å forklare situasjonen til GP, uten noe særlig hell. Jeg er nå i en posisjon hvor jeg egentlig står uten sjans til å bevise at annonsen ikke er min. Dessverre klarte denne flipperen å lure både GP og meg :scream::see_no_evil::triumph:

Oi, den er lei…

1 Like