Release 29.03-18: Martin Whatson - Connection

Send meg navnet ditt på PM, så skal jeg ordne opp…

11 Likes

Ja jeg har aldri før hatt ett så sterkt ønske om at noe skulle være en aprilspøk før :weary: Gruer meg til å fortelle samboeren min at hans etterlengtede Whatson må han desverre se enda lengre etter :hushed:

Flippepolitiets første justismord…?? Flott at GP prøver å kvitte seg med problemet, men dette er å gå forlangt syns jeg. Dette kunne like godt våre meg da vi har nesten samme postnr…

1 Like

Fortell Giancarlo at hvem som helst kan velge postnummer 4001 på Finn (eller andre postnummer som de liker…)

1 Like

Ja finn krever desverre ikke at man oppgir rett postnummer, eller et postnummer i det hele tatt…

1 Like

Det ordner seg😊 Om ikke i dag, så skulle han ordne det i morgen

19 Likes

Det eneste denne «taktikken» fra GP fører til er at flipperne kommer a) til å benytte falske profiler på eBay og Finn, b) benytte falske adresser eller c) de venter med å selge til de har mottatt trykkene. Så dessverre vil nok ikke dette føre til færre flippere, bare «smartere» flippere.

1 Like

Flott du ordner opp @Calizto!:smiley::+1:

2 Likes

Ja, men jeg er glad for at de tar opp kampen. Det nytter ikke å kapitulere!
Supert av GP :slight_smile:

1 Like

Og der var annonsen på finn vekke…

1 Like

Hei,

Er det slik at dette kommer med en ekstra print på min ordre ? Order #3096

Every print with a zero in the number comes with a free son of man print.

Vil tro det går på selve nummeret på trykket. Ikke ordren.

2 Likes

Ja ser logikken nå . Takk

Hadde vært gull om 3096, 3097, 3098 osv fikk print :sunglasses:

1 Like

Dette er 10,20,30,40,50 osv på selve printversjonen ja :wink:
Ved Tigersalget var det iallefall 5,10,15,20,25 :smirk:

Noen som har mottatt sitt trykk? Sporingen hos meg har hatt samme status i en uke nå, «on its way to Oslo». Andre som opplever det samme? Merkelig at det skal ta så lang tid over dammen.

Virker som om det er tollmotaket i Oslo som ser ut til å ha for vane å legge tuber fra GP til side uten at tuben registreres som ankommet. Opplever alltid at tuber fra GP tar ekstremt lang tid i motsetning til andre tuber sendt fra England.

2 Likes

Står samme hos meg. Ifølge posten var det heller ikke ankommet tollager .

Mitt er nå sendt fra Oslo og det ligger ett tollgebyr på 500 kr… selv om jeg sendte inn dokumentasjonen for flere uker siden…

Samme hoss meg. Er det neste tolletaten ? Har ventet på svar siden november på forrige sak .