Release - Martin Whatson The Cycle (diptych)

Syns noen sier det nesten hver eneste gang, og likevel…

2 Likes

Ingen mail her… Tar gjerne en main om noen ombestemmer seg.

melder min interesse på alle loddtrekninger, har enda aldri fått noen tilbud :thinking: får satse på Eurojackpot i stedet :roll_eyes:

Fikk tilslag selv nå på main :slight_smile: Betalt og på vei :slight_smile:

Ingen mail her heller.
Er interessert om noen ombestemmer seg😀

Fikk tilslag! Hvordan ville dere rammet disse inn?

1 Like

Ville rammet dem inn hver for seg, slik at man kunne byttet rekkefølge på motivet om man ønsket. Flytende eller kun med avstandslist. Masse passepartout ødelegger disse to ved siden av hverandre i mine øyne.

Tenker en smal sort ramme(19mm) med kun 4mm spacers/avstandslist hadde blitt bra👍🏼

2 Likes

Tusen takk for hjelpsomme svar @AlexanderG og @MAVA :blush:

Syntes selv det er en av de bedre Whatson verkene når de er satt sammen

Jeg er helt enig. Det er jo veldig Martin, hvis du skjønner. Tipper de som liker stilen hans vil like dette veldig godt, mens de som er lei eller aldri helt ble interessert kommer til å mislike det.

Om noen fikk tilslag, men ikke ønsker det likevel så kjøper jeg gjerne :slightly_smiling_face: skrik ut!
Fikk ikke tilslag denne gangen heller :sweat_smile:

Hiver meg på her. Tilslaget uteble, men kjøper gjerne en main ed. dersom noen ikke ønsker det de fikk tak i! :slight_smile:

Hei! Om noen ønsker å selge main edition så er jeg interessert i en rask handel. Ta gjerne kontakt :slight_smile:

Da har trykket funnet veien til Finn. Litt voldsom prisvekst, men blir vel solgt :roll_eyes:

No way

4 Likes

Samme trykk ligger ute for salg til litt over 21k på ebay også nå.

Iflg UAA (som jeg jo ikke mener er den beste kilden for upartisk info, men OK…) ble en solgt på Facebook for 1800 dollar, så det er kanskje der annenhånds kommer til å ligge en stund? EBay-priser er jo helt sprø, men jeg kan ikke se for meg at noen betaler 21-22k…

Hei
Jeg sendte en mail til GraffitiPrints i går om at jeg ikke har motatt trykket eller ikke fått noe fra Posten om at det er sendt.

Graffiti Print svarte at alle trykkene er sendt.
HAr noen her inne hatt problemer med de før ?

Spurte du ikkje etter sporingsnummer?