Roamcouch Releases

Takk. Så har man 30 min på å registrere seg?

Ja, det er slik jeg forstår det.

1 Like

Hva er greia med det skiltet egentlig? Like annoying som malerullen til Last Mona

Forklar Mona! Med skiltet mener du at det mangler en plass for en bokstav?

haha ja - får ikke plass til hele Disneyland i alle fall.

Mona ja - gledens at du spør. Problemet med Mona er vel først og fremst mitt :smiley: Altså, jeg sliter med retningen på malerullskaftet… For meg ser det ut som at det peker utover. Mest pga koblingen mellom rullebøylen og skaftet, men også litt pga at man ser så lite av hånd"baken". I så fall så maler ikke Mona over seg selv, da maler hun (et vindu e.l.) fra innsiden. Men, det gjør hun ikke, for da ville man ikke sett nedre del av malerullen der det jo allerede er rødmalt. Og så er det noe med lys/skygge på malerullen… Regner forøvrig med at det er beviselig at trykket er basert på et bilde av noen som holder en malerull foran seg, med skaftet pekende innover :smiley:

Skaft som peker innover https://premium.vgc.no/v2/images/25af11e3-8be6-4a45-8913-0eb37111508b?fit=crop&h=1219&w=800&s=fcdc9685786a256e346bc99e8f512b65d587042c

3 Likes

Hehe, det er sånne ting man kan henge seg helt opp i til man blir grønn. Takk, nå ser jeg også problemet… Bra jeg ikke eier Last Mona :joy:

1 Like

Til interesserte: Husk at USA er i sommertid allerede, så 12 ET til 12:30 ET er 17:00 til 17:30 norsk tid. Med andre ord - nå!

Jeg får bare error når jeg prøver å registrere lodd.

*fungerte via mobil…

1 Like

Her gikk det helt fint. Har du forsøkt inkognitomodus, i tilfeller cookiesene blokker?

Fungerte smertefritt her også.

Skulle de sende ut loddene med en gang lotteriet stengte?

Jeg fant ikke noe informasjon på det, så lurer på det samme.

3 Likes

Fikk begge versjonene i main igår. Nada idag, ville hatt duo handfinished

2 Likes

Jaha? Hvor?

Presumptivt Facebook-slippet i går som ble omtalt litt lenger opp i tråden?

1 Like

bilde

Ingen mail sålangt for min del.

Plukket nettopp opp en Ruined Sign - Main ed :smiley: Så de sender ut nå

3 Likes

Grattis! De sa nettopp at femte og siste runde har gått.

Noen som kjøpte fra den linken som ble lagt ut på twitter?