Sabotering av salgstråder

Åpner denne tråden slik at @Phly og andre som nå ødelegger Chevrier-salgstråden kan få utløp for sin frustrasjon på en dedikert plass.

3 Likes

Sandra Chevrier=marianne aulie wannabe

3 Likes

Bra du opprettet en egen. Håper det blir bedre i forhold til ødelegging av salgstråder​:+1:t2::smiley:

:joy: jeg vil påstå at Sandra er noe bedre teknisk enn Marianne. Men ettersom kopper og fat kan man påstå det. Selv liker jeg mange av bildene til Sandra. Spesielt av de eldre.

Hver sin smak. Ville ikke gitt ett øre for det nye bildet til Pøbel f.eks.

1 Like

Hvis det er undertegnede @Max viser til med sin kommentar i Sandra-salgstråden kan ha være trygg på at jeg kjenner min besøkelsestid.

Motsatt her i gaarden… Liker godt nye pøbel fordi man faktisk kan diskutere dybden i bildet (godt tegn at det er mange og diverse tolkninger av verket), mens Sandra er fantasiløst søtt kliss. Regner ikke med at dette vil påvirke den andre (salgs) tråden, men jeg venter på pisking og gapestokk.

1 Like

Ingen gapestokk fra min side…man ser forskjellig…og jeg finner absolutt ingen dybde i pøbels… som sagt ser forskjellig, men syns også utførelsen av dama var av det dårligste jeg har sett av Pøbel.

2 Likes

Enig i at Sandra sine damer er bedre utført…

Korte kryptiske salgstråder uten pris, bilder og skikkelig info er en fobannet uting. “Jeg gidder faen ikke gjøre noe ordentlig, men tar gjerne pengene dine!”

Med mindre det er snakk om viktige verk som ikke bør brennes på det åpne markedet - så vær så snill, med sukker på toppen, lag en ordentlig jævla salgsannonse.

12 Likes

Enig:-)

2 Likes

Det er kjipt med annonser uten pris. Jeg vurderer å selge… Den som sitter med grisen, må komme med prisen.

1 Like

Da var det vel jysla dumt av en newbie som meg, som ble anbefalt denne siden…å være så dum og nevne ordet vurderer :biohazard:

1 Like

Kategorien markedsplassen/prissjekk er bra. Jeg ser det er der du har lagt annonsen. Lykke til med salget. Skulle gjerne hatt Stolen Child på veggen selv👍🏻

Takk for det :slight_smile: Ja, det er et piece som har så mye i seg synes jeg :sun_with_face: Ha en fin dag :slight_smile: